coolbiz
Hi-Fi freak
^ "... obviously there's no room in the model bike for a motor, unlike Cancell[snip! ....Ed]"
;D
;D
Ved siden av et dobbelt kjøleskap med isbitmaskin og isvann vil det bli et imponerende kjøkken.coolbiz skrev:Lavkarbo eller ei, en slik vil jeg ha!
;Dbaluba skrev:Ved siden av et dobbelt kjøleskap med isbitmaskin og isvann vil det bli et imponerende kjøkken.
Tja, den er i alle fall bionedbrytbar.coolbiz skrev:Er nå egentlig sjøkabel så mye penere enn monstermaster??
it´s made for deg/derebaluba skrev:Tja, den er i alle fall bionedbrytbar.coolbiz skrev:Er nå egentlig sjøkabel så mye penere enn monstermaster??
Jeg lager mine egne, men er ikke like megloman.ErosLoveking skrev:it´s made for deg/derebaluba skrev:Tja, den er i alle fall bionedbrytbar.coolbiz skrev:Er nå egentlig sjøkabel så mye penere enn monstermaster??
Gjestemedlem skrev:
Joda, men alle som har bedrevet slektsforskning på et litt høyere nivå enn å kopiere opplysninger på nett vet at gotisk skrift er vrien, med mange muligheter for feillesing. Jeg ville nok valgt en annen font hvis jeg skulle gjøre noe lignende.coolbiz skrev:Ser korrekt ut det, GAA. ;D
[/img]
Den G'en som er brukt og som du viser til er heller ikke den vanligste varianten av G i norsk/dansk gotisk håndskrift. I de bøkene jeg har er det nok I som kommer nærmest.GAA skrev:Joda, men alle som har bedrevet slektsforskning på et litt høyere nivå enn å kopiere opplysninger på nett vet at gotisk skrift er vrien, med mange muligheter for feillesing. Jeg ville nok valgt en annen font hvis jeg skulle gjøre noe lignende.coolbiz skrev:Ser korrekt ut det, GAA. ;D
Men jeg skal rette opp mitt forrige innlegg.