Aurora
Æresmedlem
Er det bildet fra der jeg tror det er, så er det vel regelrett usmakelig....???
Det er ganske så «fantastisk» men hvorfor blir jeg ikke satt ut eller overraska..."Vent. Si fra når jeg står midt i åpningen."
"Litt til din venstre. Der!"
"Ok, straks klar. Jeg må bare finne mitt PowerPose. NÅ!"
Vis vedlegget 872273
Sånn går det når linjeføringen overtas av Cd.så denne på nettet under overskriften:
Design is dead
Vis vedlegget 872368
må si jeg er veldig enig.
Mobber ikke. Påpeker at formen er en funksjon av at de ga faen i å bruke Herr Drag Coefficient som designer.Ikke mobb Multipla. En av de kuleste og mest praktiske biler som er laget. Det var den gang bilprodusentene turde å gjøre noe ukonvensjonelt.
Hun er vel lei seg for at hun ble født for sent til å kunne få jobb der?"Vent. Si fra når jeg står midt i åpningen."
"Litt til din venstre. Der!"
"Ok, straks klar. Jeg må bare finne mitt PowerPose. NÅ!"
Vis vedlegget 872273
Commodore 64-styrt dragspel:
Swedish engineer creates playable accordion from 2 Commodore 64 computers
Linus Åkesson’s instrument sports custom software and a bellows made of floppy disks.arstechnica.com
En kan da bare fikse ørlite på navnet, og istedenfor kakemen kalle det kakehen. Problem solved...Egentlig så kunne dette også vært i "gått riktig i Norge tråden" men den er opptatt av en som kjemper mot staten.
Stortinget avskaffer kakemenn
Stortingets kafeteria kaster seg inn i den kjønnspolitiske debatten gjennom julebaksten. - Alle kan gnafse i seg det kjønn man foretrekker, sier likestillingsminister Anette Trettebergstuen.www.dagbladet.no
For en usømmelig oppførsel.Nyhetsstudio - arkiv - Stjal symaskin, truet med balltre
Siste nytt fra Dagbladet: En mann i 20-åra er pågrepet av politiet etter først å ha stukket av med en symaskin, for deretter å true butikkens betjening med et balltre, melder <...www.dagbladet.no
Stoffmisbruker?
Da får han problemer med å sy puter under arma.Tråkling vel? Han fikk ikke med seg symaskinen.
Og jeg som vokste opp med spennings filmer på Strømmen Kino!Har dere hørt om bryteren fra Strømmen som fikk to år sikring? Det ble for mye spenning for ham.
Han var egentlig en lovende idrettsutøver, men hadde for lange bukser så han måtte legge opp.Tråkling vel? Han fikk ikke med seg symaskinen.
Verdens eldste levende skilpadde fyller 190 år
Verdens eldste skilpadde, Jonathan, fyller 190 år. Jonathan har bodd på øya St. Helena i øygruppa Seychellene siden 1882, da ble han gitt i gave til guvernøren på øya.
Jonathan er preget av alderen, han er blind og har mistet luktesansen. Bortsett fra det er han i god form.
Ting tar litt tid i skillpaddeverden..;Jonathan har jeg besøkt! Han hadde en kjæreste også. Jeg hadde ikke trodd at en 190-åring, som attpåtil er skilpadde, kunne drive og løpe etter kvinnfolk, men der tok jeg altså feil.
Det er risikoen man tar, når man drar på sjekker'n med svekket både syn og luktesans.Ting tar litt tid i skillpaddeverden..;
I 1991 fikk Jonathan en partner, og de to skilpaddene innledet et intimt forhold. Det resulterte imidlertid ikke i noe avkom. 26 år senere oppdaget man at partneren var en hann-skilpadde.
Minner om en historie fra noen år tilbake, en dyrehage i Tyskland hadde en gruppe hann pingviner.Ting tar litt tid i skillpaddeverden..;
I 1991 fikk Jonathan en partner, og de to skilpaddene innledet et intimt forhold. Det resulterte imidlertid ikke i noe avkom. 26 år senere oppdaget man at partneren var en hann-skilpadde.
Løpe og løpe, Fru Blom.Jonathan har jeg besøkt! Han hadde en kjæreste også. Jeg hadde ikke trodd at en 190-åring, som attpåtil er skilpadde, kunne drive og løpe etter kvinnfolk, men der tok jeg altså feil.