Hei sveis
Vedlegg
-
206.8 KB Visninger: 37
Synd det ikke går an å svare på innlegg i Wingdings. Vi mangler den fonten for å kunne kommunisere med asteristiske prester.vredensgnag skrev:Har du vært på San Serriffe?
Jeg tar gjerne en tur til det stedet hvor typografenes hellige grav ser ut til å være begravet.Government: undemocratic republic
Fyttigrisen, jeg er glad det er et par timer siden jeg spiste sist. Urk urk urk og urk! :-Xroom skrev:Festivalsommeren er snart over oss. ;D
Leder Lena Andreassen i NDL hadde håpet å samle 100 meningsfeller til demonstrasjon i Oslo i dag. Det kom bare ti stykker.
- Søren, det er jo flere pressefolk her enn det er folk fra oss, sa leder Lena Andreassen i NDL før hun skulle holde sin appell.
NDL-demonstrasjonen kan ikke kalles noe annet enn en total fiasko.
Samtidig samlet antirasister mellom 700 og 1000 demonstranter som viste avsky mot NDL.
- Til tross for det lave oppmøtet, synes jeg dette er lovende, sa britiske Darren Lee fra English Defence Leauge da han holdt appell.
Gjestemedlem skrev:Dagbladet må ty til billig photoshopping for å skape litt dramatikk i sine illustrasjoner. :-\
ErosLoveking skrev:Gjestemedlem skrev:Dagbladet må ty til billig photoshopping for å skape litt dramatikk i sine illustrasjoner. :-\
ErosLoveking skrev:Gjestemedlem skrev:Dagbladet må ty til billig photoshopping for å skape litt dramatikk i sine illustrasjoner. :-\
Som sagt var det hele en helt feilaktig antagelse basert på at bildet spilte meg et optisk puss. Det er jo ikke et ukjent fenomen at aviser bruker photoshop på sine illustrasjoner. Men her trakk jeg forhastede konklusjoner og Dagbladet har selvsagt ikke gjort noe galt.baluba skrev:Jeg må si at det er i overmåte paranoid å anta at DB har laget et manipulert bilde for å vri historien. Hvilken effekt skulle det hatt som artikkelen ikke har uten bilder i det hele tatt?
Det er ikke vanlig at det gjøres uten at man gjør oppmerksom på det, sett bort fra i tilfeller der desken har blitt lurt av en fotograf uten moralske sperrer. Det finnes det mange kjente eksempler på, men jeg kan i farten ikke komme på noen fra vår hjemlige flora. Et manipulert bilde skal merkes med R tror jeg det er. Eros vet nok dette bedre enn meg, så hvis jeg har valgt feil bokstav så vet nok han hva som er riktig.Gjestemedlem skrev:Som sagt var det hele en helt feilaktig antagelse basert på at bildet spilte meg et optisk puss. Det er jo ikke et ukjent fenomen at aviser bruker photoshop på sine illustrasjoner. Men her trakk jeg forhastede konklusjoner og Dagbladet har selvsagt ikke gjort noe galt.baluba skrev:Jeg må si at det er i overmåte paranoid å anta at DB har laget et manipulert bilde for å vri historien. Hvilken effekt skulle det hatt som artikkelen ikke har uten bilder i det hele tatt?
Det var søren meg på tide! 8)Gjestemedlem skrev:
Herre Gud, så pinlig! :-[Zomby_Woof skrev:http://www.dagbladet.no/2011/04/13/nyheter/garden/innenriks/16176263/
Soldat og pyntegjenstand. Vrien kombinasjon, det der.....
Takk, Spiralis. Denne måtte jeg sende rett til veggen min.Spiralis skrev:http://www.youtube.com/watch?v=D9UutpkkbKY&feature=share
Hør hele snutten, den er faktisk ganske så genial! ;D
Velkommen til det 'nye' Norge. :-Xrealist skrev:
Kerrs Pikk?Tor Nado skrev:Pottit.
Teksten var til og med trykt på alle de tre nordiske språkene av hensyn til de ekstra tungnemme.Natten faller
Jeg faller
Ta meg til fange
Og ved daggry
slipper du meg fri igjen
Kan ikke puste
Helt plutselig
Kan ikke tenke
Forelsket
I deg