Diverse Dilldalltråden 1.5

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• rumath

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2004
    Antall liker
    228
    Vanvittig konstruksjon... men ble nesten småkvalm av filmingen. Skulle gjerne like å se hele konstruksjonen, han som filmet burde gi oss en shoot fra avstand. :)

bambadoo

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Antall liker
    11.872
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Den der disco saken er en vinner på fest. Storskjerm og lyd, få alle samlet og kjør gjennom noen runder. Har gjort det selv og veldig morsomt :)

Boffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.04.2002
    Antall liker
    327
    Sted
    Oslo Vest
    Han mener at særlig menn med utenlandsk bakgrunn har mye å lære.

Dilldall av Storberget.

Men de har endel å lære selvsagt.

Vedlegg

pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    4.472
    Torget vurderinger
    1
    Tor Nado skrev:
    Han mener at særlig menn med utenlandsk bakgrunn har mye å lære.

Dilldall av Storberget.

Men de har endel å lære selvsagt.
    Polakker som griser til fiskeplassene din?

G

Gjestemedlem

Gjest
    Kanskje sosiale medier ikke har forandret seg så veldig på 100 år likevel?

"University of Bergen Master’s student, Reidun Irene Bjordal, argues her perhaps untraditional dissertation about comments in these reveals people’s need to be seen.

“My theory that people didn’t write so differently 100 years ago has been mostly confirmed. I believe people have a need to communicate. Very many of them write, ‘the walk took five-and-a-half hours’. It’s as if they want to blow their own trumpet,” she tells NRK, having read some of The Norwegian Trekking Association’s (DNT) books at 146 of their cabins nationwide.

Comparing them to Facebook and blogs, Ms Bjordal claims, “You get to comment in them. They are dynamic.”

Like Twitter, space is limited.

“There was a long story talking about a horse that refused to go on, forcing them to carry their supplies themselves. It rained and they got wet, walking in the clothes they were wearing. They then [described the event] using the smallest writing possible,” she says.

Moreover, although she admits much of what she has read is not particularly interesting, Ms Bjordal picks one memorable example.

“The weather; as changeable as a woman.”"

http://theforeigner.no/pages/news/hyttebok-links-past-with-present/

V

vredensgnag

Gjest
    I Oslo var det opp til 8 postombæringer om dagen på den tiden, samtidig som man også kunne rope inn en løpegutt som kunne ta en ekstrabeskjed om nødvendig.

Så kanskje var det like hektisk?

Torja

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.03.2008
    Antall liker
    1.028
    I dag er det jaggu skjærtorsdag... Hva nå det betyr :p
    Litt øl og hardt på med Linkin Park med DTS HD Mastr 5.1. Jeg kjenner vibrasjonene i ryggtavla.. ;D
    Alle har jo fri, burde dratt til fjels og jeg er alene igjen her med volumkontrollen ;)

Vedlegg

V

vredensgnag

Gjest
    Aftenposten spør. Siv Jensen svarer.

– Hei, Aftenposten her. Har du tid til et lite påskespørsmål?
    – Om hva da?
    – Hva skjedde egentlig langfredag?
    – Da må jeg tenke meg litt om, sier Siv Jensen (Frp).
    Siv Jensen måtte ha tenkepause før hun kom med svaret.
    Tenke, tenke, tenke...
    – Jo, det var den lange ventetiden det. Den lange ventetiden før de virkelige groteske hendelsene inntraff. Det ligger i grunnen i navnet, langfredag. Disiplene ventet og ventet og ventet, sier hun.

pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    4.472
    Torget vurderinger
    1
    HAY2 skrev:
    Enda ett til fra AUF`s sommer samling, men fra nachspiel! ;D
    Det sies at ingen har knulla rundt på AUF leirene slik som Jens i sine ungkarsdager... Har sett bilder med han omkranset av beundrerinner.

Det er drivkraften til de fleste mannlige streberne, enten de er i business, sport eller politikk: Knulle de fineste damene i flokken.

Z

Zomby_Woof

Gjest
    pedal skrev:
    HAY2 skrev:
    Det sies at ingen har knulla rundt på AUF leirene slik som Jens i sine ungkarsdager... Har sett bilder med han omkranset av beundrerinner.

Det er drivkraften til de fleste mannlige streberne, enten de er i business, sport eller politikk: Knulle de fineste damene i flokken.
    Jeg skjønner ikke at statsministerjobben skal lønnes, den betalinga er tatt ut på forskudd. 8)

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.156
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    At 12 stykker har trykket på det festlige bildet på forrige side gjør meg litt bekymret!

decibelius

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.12.2007
    Antall liker
    1.679
    Sted
    Bislett
    Noen ganger blir jeg plutselig pilot eller lege når jeg er på sjekker'n. Hvit løgn hehe

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    10.552
    pedal skrev:
    HAY2 skrev:

Hva med kvinner i lederposisjoner?

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.095
    Torget vurderinger
    0
    Pink_Panther skrev:
    Her er forresten et bilde fra FrPs siste landsmøte.​

Jeg trodde da i min enfoldighet at Anders Lange var død!??

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    10.552
    Egentlig er det et bilde fra landsmøtets kulturelle del. "FrPs historie, fra Anders Lange til Siv Jensen" Det er bare skuespillere, selvfølgelig, men historien er korrekt. Det var lett å finne en look-a-like til A. Lange, men man måtte nøye seg med en mørk S.J.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    HAY2 skrev:
    Fra AUF`s sommer samling!
    Han som ligger nederst er medlem av Askøy Unge Høyre. Den øverste har jeg ingen anelse om hvem er.

Var dette egentlig ment som dissing av AUF? Det fungerer nok dårlig her på bruket, i og med at det kunne vært hvilken som helst sentralist da vi selv var på den alderen og på festival. Jeg stoler ikke på avholdsfolk, så disse guttene er mer trolige til å få min stemme enn de som synes det er pinlig for et ungdomsparti å ha slike medlemmer. Fest er fest, folkens. Tar du ikke for deg så er du en tørrpinn som vil stenge byen etter midnatt. Der så! ;D

pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    4.472
    Torget vurderinger
    1
    Pink_Panther skrev:
    pedal skrev:
    HAY2 skrev:

Samme. De mest mannhaftige i hvertfall.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    pedal skrev:
    Pink_Panther skrev:
    pedal skrev:
    HAY2 skrev:

Siv blir godt beskyttet av pressen, altså? For det fremstår jo som om hun aldri har pult noensinne ifølge alt jeg har lest om henne. ::)

pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    4.472
    Torget vurderinger
    1
    baluba skrev:
    pedal skrev:
    Pink_Panther skrev:
    pedal skrev:
    HAY2 skrev:

Siv blir godt beskyttet av pressen, altså? For det fremstår jo som om hun aldri har pult noensinne ifølge alt jeg har lest om henne. ::)
    Hun har opplagt fått for lite kuk (c) Pedal.

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    10.552
    baluba skrev:
    Pressen har vel rett da, intet å skrive om, hun har aldri gjort det. :eek:

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.095
    Torget vurderinger
    0
    decibelius skrev:
    Noen ganger blir jeg plutselig pilot eller lege når jeg er på sjekker'n. Hvit løgn hehe
    Du bør sjekke hva damen er før du sier det da. Er hun sykesøster bør du nok ikke si du er lege. Er hun flyvertinne bør du ikke si du er pilot. Men omvendt tror jeg går bra. ;)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn