ottone
Æresmedlem
God påske!
Vedlegg
-
241.9 KB Visninger: 384
Polakker som griser til fiskeplassene din?Tor Nado skrev:Han mener at særlig menn med utenlandsk bakgrunn har mye å lære.
Dilldall av Storberget.
Men de har endel å lære selvsagt.
Jepp, Sollerudstranda.pedal skrev:Polakker som griser til fiskeplassene din?
Minner meg om når far og mor skulle lære meg å danse før skoleballet...Slubbert skrev:
Det sies at ingen har knulla rundt på AUF leirene slik som Jens i sine ungkarsdager... Har sett bilder med han omkranset av beundrerinner.HAY2 skrev:Enda ett til fra AUF`s sommer samling, men fra nachspiel! ;D
Jeg skjønner ikke at statsministerjobben skal lønnes, den betalinga er tatt ut på forskudd. 8)pedal skrev:Det sies at ingen har knulla rundt på AUF leirene slik som Jens i sine ungkarsdager... Har sett bilder med han omkranset av beundrerinner.HAY2 skrev:Enda ett til fra AUF`s sommer samling, men fra nachspiel! ;D
Det er drivkraften til de fleste mannlige streberne, enten de er i business, sport eller politikk: Knulle de fineste damene i flokken.
Hva med kvinner i lederposisjoner?pedal skrev:Det sies at ingen har knulla rundt på AUF leirene slik som Jens i sine ungkarsdager... Har sett bilder med han omkranset av beundrerinner.HAY2 skrev:Enda ett til fra AUF`s sommer samling, men fra nachspiel! ;D
Det er drivkraften til de fleste mannlige streberne, enten de er i business, sport eller politikk: Knulle de fineste damene i flokken.
Jeg trodde da i min enfoldighet at Anders Lange var død!??Pink_Panther skrev:Her er forresten et bilde fra FrPs siste landsmøte.
Han som ligger nederst er medlem av Askøy Unge Høyre. Den øverste har jeg ingen anelse om hvem er.HAY2 skrev:Fra AUF`s sommer samling!
Samme. De mest mannhaftige i hvertfall.Pink_Panther skrev:Hva med kvinner i lederposisjoner?pedal skrev:Det sies at ingen har knulla rundt på AUF leirene slik som Jens i sine ungkarsdager... Har sett bilder med han omkranset av beundrerinner.HAY2 skrev:Enda ett til fra AUF`s sommer samling, men fra nachspiel! ;D
Siv blir godt beskyttet av pressen, altså? For det fremstår jo som om hun aldri har pult noensinne ifølge alt jeg har lest om henne. :pedal skrev:Samme. De mest mannhaftige i hvertfall.Pink_Panther skrev:Hva med kvinner i lederposisjoner?pedal skrev:Det sies at ingen har knulla rundt på AUF leirene slik som Jens i sine ungkarsdager... Har sett bilder med han omkranset av beundrerinner.HAY2 skrev:Enda ett til fra AUF`s sommer samling, men fra nachspiel! ;D
Hun har opplagt fått for lite kuk (c) Pedal.baluba skrev:Siv blir godt beskyttet av pressen, altså? For det fremstår jo som om hun aldri har pult noensinne ifølge alt jeg har lest om henne. :pedal skrev:Samme. De mest mannhaftige i hvertfall.Pink_Panther skrev:Hva med kvinner i lederposisjoner?pedal skrev:Det sies at ingen har knulla rundt på AUF leirene slik som Jens i sine ungkarsdager... Har sett bilder med han omkranset av beundrerinner.HAY2 skrev:Enda ett til fra AUF`s sommer samling, men fra nachspiel! ;D
Pressen har vel rett da, intet å skrive om, hun har aldri gjort det.baluba skrev:Siv blir godt beskyttet av pressen, altså? For det fremstår jo som om hun aldri har pult noensinne ifølge alt jeg har lest om henne. :
Du bør sjekke hva damen er før du sier det da. Er hun sykesøster bør du nok ikke si du er lege. Er hun flyvertinne bør du ikke si du er pilot. Men omvendt tror jeg går bra.decibelius skrev:Noen ganger blir jeg plutselig pilot eller lege når jeg er på sjekker'n. Hvit løgn hehe