Min erfaring fra DNT tilsier at det er kjøtt ca 6 av 7 dager i uka og fisk den siste. Så "mer kjøtt" må da bety å bytte ut fiskedagen med en kjøttdag kanskje?Forstår dem godt. Jeg begynner å bli lei av at noen få anemiske veganere skal diktere menyen min. Mer kjøtt til folket.
Voldet meg noe hodebry. Tror det kan være noe i retning av "are you ready to see the obvious, look here". På et eller annet spåk.Klar til å oppdage fløyter oppdaget. Åpne nå!
Hva i helsike er dette en dårlig Google translate av? Som vel de fleste av oss får jeg jo noen eposter fra tvilsomme kilder. Oftest ser jeg jo hva den engelske ekvivalenten en gang var; Kamper= Matches osv, men her vet jeg ikke... Fløyter? Flutes? Whistles? Jeg må vite dette! Ligger våken om natta og spekulerer på hvilken kjempesjanse jeg går glipp av... Neppe.
Sjelden svane dukket opp i Bergen – ingen vet sikkert hvor den kommer fra
Denne sjeldne svartsvanen dukket opp i Hordvik i Bergen denne måneden. Hobbyfotograf Haakon Milde fikk flere blinkskudd av den.
![]()
Sjelden svane dukket opp i Bergen – ingen vet sikkert hvor den kommer fra
Denne sjeldne svartsvanen dukket opp i Hordvik i Bergen denne måneden. Hobbyfotograf Haakon Milde fikk flere blinkskudd av den.www.nrk.no