coolbiz
Hi-Fi freak
Dette må vel ha hifi-anvendelser?
Hadde en slik da jeg gikk på gymasiet. Og etter den første har det blitt flere. Den tøffeste en i knallrødt med Coca Cola logo over hele fronten!
Koffert på gymnaset? Hehe, da tar man skolen seriøstHadde en slik da jeg gikk på gymasiet. Og etter den første har det blitt flere. Den tøffeste en i knallrødt med Coca Cola logo over hele fronten!
Etter hver ble det en som var 3-4 ganger så bred. Pilotbag. Med plass for både regneskive fra Jeppesen og masse flykart. Til og med egen lomme for
flysertifikatet.
Du vet vel det at dannede og "pene" UH ungdommer ikke kom til klassefesten med plastposer fulle av klirrende flasker?Koffert på gymnaset?
Forfatteren Hunter S. Thompson sin aske blei stappa i en tom artillerigranat og så skutt med kanon utover i dalen hvor han bodde. Etter eget ønske selvfølgelig.Pappkiste? Nei ikke pokker! her skal det kremeres og så skal asken sendes ut i verdensrommet. Husker ikke i farten om det er Elon Must som står bak dette,
han er i alle fall gal nok til å markedsføre det!
Jeg overtok fritidshuset i Sverige nokså møblert med arkitektens penn bokstavelig talt fortsatt liggende på tegnebordet. Første gang min yngste datter skulle overnatte der fikk hun anvist soverom og begynte å henge inn klær i klesskapet. Noen minutter senere kom hun ut med en svart boks i hånden og skjelvende underleppe. Hva er dette, spurte hun. Hvorfor spør du, sa jeg, det står jo på den. «This box contains the ashes of xxxx xxxxxxxx, born xx.xx.xxxx, died xx.xx.xxxx».Forfatteren Hunter S. Thompson sin aske blei stappa i en tom artillerigranat og så skutt med kanon utover i dalen hvor han bodde. Etter eget ønske selvfølgelig.
Fotograf David Yarrow har tatt unike bilder av fotballspiller Erling Braut Haaland (23), som ble skutt på milliardær Arne Fredlys eiendom på Lysaker.
Nei, det hendte, men det var litt svensk finjuss om at dag før rød helligdag regnes som lørdag.Hmm, fake news?
Alle butikker i Sverige er da åpne på Sjærtorsdag og her påstås det at det er helligdag? Vi vet
Jo alle at Ola Dunk drar til Strömstad skjærtorsdag!
Tavlan anger när angivelsen på vägmärket gäller. Används klockslag i kombination med andra villkor anger tavlan även när dessa villkor gäller.
Svarta eller vita siffror utan parentes avser vardagar utom vardag före sön- och helgdag. Svarta eller vita siffror inom parentes avser vardag före sön- och helgdag.
Röda siffror avser sön- och helgdag. Om angivelsen sträcker sig över midnatt gäller tidsperioden efter midnatt påföljande dag.
Anges viss dag eller viss veckodag gäller regleringen denna dag oavsett om dagen är en vardag, söndag eller helgdag.
Aha, nån jæla ordning måste det va!Nei, det hendte, men det var litt svensk finjuss om at dag før rød helligdag regnes som lørdag.
Taxichauffören Ali blev utan körkort i 17 dagar – polisens miss
Polisen tog taxichauffören Ali Omars körkort trots att han följde trafikreglerna. Ali blev utan jobb i 17 dagar då han inte fick köra sin taxi. Nu har polisen bett om ursäkt – och beviljat skadestånd.www.svt.sePolisens miss: Läste fel på skylt – tog taxichaufförs körkort
En taxichaufför i Ronneby blev av med körkortet när han körde i 50 km/h på en 30-väg. Men eftersom det var dag före röd dag gällde inte hastighetsbegränsningen. Nu får taxichauffören ersättning av staten.www.svt.se
At Biloppretting selger Lada sier sittÅttitallets bil for hvermannsen og nå er det... Vis vedlegget 998030
Minner litt om han som ble frikjent for å ha kjørt for fort i et område med nedsatt hastighet grunnet veiarbeid. 4-felt med 110 grense. Det var visst noe med at det ikke pågikk arbeide på den aktuelle strekningen i helgene. Desverre for mannen hadde han en henger uten brems på slep...Det som gikk litt for fort var elbil24-journalistens lesning av originaloppslaget hos SVT. Ronneby litt øst for Karlsroa, liksom. Flåtebasen heter Karlskrona.