Og du da, halesvinger, regner med at du har hanekam?
Var i 70-års dag med masse bønder for ei ukes tid siden.
Temaet rovdyr kom opp, og da var jeg glad jeg ikke er bjørn, ulv, jerv, gaupe eller noe som helst slags rovdyr/-fugl ...
Det å miste dyr er selvsagt tungt.Har stor forståelse for de bønder som mister dyr på utmarksbeite, men samtidig er jeg ikke tilhenger av å utrydde de artene du nevner. Flotte dyr og de har sin misjon. Mulig jeg er litt inhabil for jeg hadde et fantastisk møte med en gaupe i Meråker fjella en påske for mange år siden. Ulven i Skandinavia var utryddet og den er innført senere så den kan jeg faktisk styre meg for. Men en fornuftig regulering av bestandene er nok helt nødvendig. Jeg har jaktet både gaupe ( lisensjakt i Norge ) og bjørn ( i Sverige ) uten å felle noen dyr selv. Spesielt ulven må nok beskattes noe sterkere for den er ikke så sky mennesker som den burde være.
Men jeg hater på ingen måte disse dyrene, slett ikke!
Eller resultatet av affæren mellom Lady Diana og George Michael?En av gutta fra Modern Talking?
(Ikke "min" gruppe så jeg vet ikke hvem som er hvem?? En heter Thomas og en heter Dieter, men hvem som er hvem...?? )
Derav uttrykket "magefølelse".Etter at tarmfloraen ble forandret, godtok mennene mindre urettferdighet
Tarmfloraen kan være med på å bestemme adferden vår, ifølge en ny studie.www.forskning.no
Det bildet sier en hel del om det geniale i å be en generativ AI gi deg et svar på et eller annet. Den er virkelig en bullshitgenerator som genererer et eller annet tilsynelatende plausibelt, men har ingen som helst forestilling om rett vs feil, sant vs usant, virkelighet vs fabulering. Man behøver ikke leke så lenge med sånne for å innse at de virkelig ikke fatter noe som helst.
Var han her en av dem?Var i 70-års dag med masse bønder for ei ukes tid siden.
Temaet rovdyr kom opp, og da var jeg glad jeg ikke er bjørn, ulv, jerv, gaupe eller noe som helst slags rovdyr/-fugl ...
Når jeg spør om «dette stemmer vel ikke»?, så får jeg ofte svar om at det har du rett i.Det bildet sier en hel del om det geniale i å be en generativ AI gi deg et svar på et eller annet. Den er virkelig en bullshitgenerator som genererer et eller annet tilsynelatende plausibelt, men har ingen som helst forestilling om rett vs feil, sant vs usant, virkelighet vs fabulering. Man behøver ikke leke så lenge med sånne for å innse at de virkelig ikke fatter noe som helst.
Velsignet være Walkmanen, men hvorfor er artikkelen om den 45 år gamle kassettspilleren illustrert med en 20 år gammel MP3-spiller?Walkmannen er 45 år i dag.
- Trolig er du for ung til i det hele tatt å vite at bildet er av ATRAC-spiller, og ikke av en MP3-spiller.Velsignet være Walkmanen, men hvorfor er artikkelen om den 45 år gamle kassettspilleren illustrert med en 20 år gammel MP3-spiller?
-Trolig er vedkommende redaksjonsmedlem for ung til i det hele tatt å vite hva en musikkassett er for noe.