De av dere som har flyskrekk bør finne noe annet å titte på.
Hadde jeg vært elev i den klassen så hadde jeg sittet musestille og hatt nesen dypt nede i algebraboken og håpet at "frøken" ikke hadde sett meg.Den som var elev i den klassen du....
D�mt for sex med tre av sine elever. Forsvarer seg med at karakterene ble bedre - nyheter - Dagbladet.no
La meg bare få sitere Ibsen fra Peer Gynt: "Peer du LYVER!!!!!"Hadde jeg vært elev i den klassen så hadde jeg sittet musestille og hatt nesen dypt nede i algebraboken og håpet at "frøken" ikke hadde sett meg.Den som var elev i den klassen du....
D�mt for sex med tre av sine elever. Forsvarer seg med at karakterene ble bedre - nyheter - Dagbladet.no
Fant maleri på loftet - kan være verdt 1,1 milliarder kroner - Aftenposten
Vis vedlegget 375726
Det trudde eg aldri eg skulle finne på loftet,mellom edderkopper og gamle Men Only.
Bare siter Ibsen så mye du orker, men det skal mer enn blondt hår og struttepupper til før jeg ser noe attråverdig i avbildede kvinnemenneske. Liker ikke ansiktsutrykket og blikket hennes.La meg bare få sitere Ibsen fra Peer Gynt: "Peer du LYVER!!!!!"Hadde jeg vært elev i den klassen så hadde jeg sittet musestille og hatt nesen dypt nede i algebraboken og håpet at "frøken" ikke hadde sett meg.Den som var elev i den klassen du....
Men den jævelen som sladret til mor og/eller far ligger nok veldig tynt an!!!!![]()
Hun ser litt furten ut, iallfall.Bare siter Ibsen så mye du orker, men det skal mer enn blondt hår og struttepupper til før jeg ser noe attråverdig i avbildede kvinnemenneske. Liker ikke ansiktsutrykket og blikket hennes.La meg bare få sitere Ibsen fra Peer Gynt: "Peer du LYVER!!!!!"Hadde jeg vært elev i den klassen så hadde jeg sittet musestille og hatt nesen dypt nede i algebraboken og håpet at "frøken" ikke hadde sett meg.Den som var elev i den klassen du....
Men den jævelen som sladret til mor og/eller far ligger nok veldig tynt an!!!!![]()
Full psykoanalyse ut fra ett enkelt stillbilde. Jøsses.Bare siter Ibsen så mye du orker, men det skal mer enn blondt hår og struttepupper til før jeg ser noe attråverdig i avbildede kvinnemenneske. Liker ikke ansiktsutrykket og blikket hennes.La meg bare få sitere Ibsen fra Peer Gynt: "Peer du LYVER!!!!!"Hadde jeg vært elev i den klassen så hadde jeg sittet musestille og hatt nesen dypt nede i algebraboken og håpet at "frøken" ikke hadde sett meg.Den som var elev i den klassen du....
Jada, jeg vet at vi er i dilldall-tråden.Full psykoanalyse ut fra ett enkelt stillbilde. Jøsses.Bare siter Ibsen så mye du orker, men det skal mer enn blondt hår og struttepupper til før jeg ser noe attråverdig i avbildede kvinnemenneske. Liker ikke ansiktsutrykket og blikket hennes.La meg bare få sitere Ibsen fra Peer Gynt: "Peer du LYVER!!!!!"
Nå dukket det opp en rar tanke i hodet mitt.
Artikkelen er jo fra ifjor... Men mulig landsmøtet varte i et år?Veldig morsomt om talerstolen til Venstres nylig avsluttede landsmøte:
Det som var feil med Trines tale - dagsavisen.no
Minner om da en dverg som var synsk rømte fra fengsel: