A
ANM
Gjest
Da er de sett og typisk Lynch kan ingenting vurderes før alt sees i en helhet. Må bare si at avrundingen av episode 4 gledet meg stort og jeg hungrer etter mer. Maclachlan er knall!
Opplyser om at vi i dag er på den 144. dagen av årets grillsesong. Enkelte forvirrede sjeler tror at grillsesongen først starter når sommervarmen melder sin ankomst en gang i mai/juni, men det er selvsagt feil på alle mulig måter.Biff fra grillen da? Det er planene her også.
Så første episode i går, forsto ingenting.Har nå sett 2 episoder av Twin Peaks the return.
Episode 3 var herlig drøy, tror jeg må vente i fjorten uker for å se resten.Så første episode i går, forsto ingenting.Har nå sett 2 episoder av Twin Peaks the return.
Med andre ord, akkurat som det skal være.
Prison break ja. Så den serien rundt 2010-2011, så det begynner å bli en stund siden. Ble veldig hekta husker jeg. Sesong 1 var utrolig engasjerende. Likte veldig godt sesong 2 også, og sesong 3 klarte å holde på interessen min, selv om jeg ikke likte den like godt som de to første. Ble binge-watch serie for meg. Fikk sesong 4 i gave til bursdagen og gledet meg stort til å se hva som skjedde videre. Men sesong 4 var ikke noe å rope hurra for husker jeg at jeg syntes. Følte at det ble overdrevet og merket at den ikke fenget meg så mye. Mine tanker etter å ha fullført sesong 4 var at den kunne jeg godt vært foruten. Nå har det jo komt en ny sesong. Ble overrasket da jeg hørte det...Det må være en glipp at du glemte å nevne Prison break?
Beklager, men denne er en skikkelig kalkun.- Star Trek : DS9
Du burde definitivt sjekke ut Peaky Blinders! Litt i samme gate som Boardwalk, bare bedre ;DHer er noen av mine favoritter������
Sopranos
The Wire
Boardwalk Empire
Carnivale
Game of Thrones
Mad Men
Rectify
Shameless
Så ferdig Rectify i dag. Vurderte å droppe den etter episode to, er glad jeg fortsatte!
Har fått sett Night Manager nå, og selv om den innledningsvis virket bra ble jeg etterhvert som den skred fram, litt skuffet. Kommer nok delvis av at jeg oppdaget underveis at jeg ikke har så mye til overs for hovedrolleinnehaver Tom Hiddleston. Jeg liker derimot Hugh Laurie, og sammen med Tom Hollander som spiller den mannevonde homofile dvergen Corky, og Olivia Colman som spille den sympatiske, men manipulerende etterretningsagenten Angela Burr, så er det disse som framstår som de interessante, mens trynet til Hiddleston mest blir et irritasjonsmoment. Grei tidtrøyte, men dessverre ikke så mye mer.Absolutt verdt å se. Jeg så den for et par uker siden og jeg likte den bedre enn boka som var kjedelig i perioder.Har The Night Manager stående i hyllla uten at jeg har fått sett den enda, men har trua på at den er verdt å bruke noen timer på å se gjennom. John Le Carrè. Hugh Laurie. What's not to like?
The Night Manager (TV Mini-Series 2016– ) - IMDb
Ja, det ville vært en effektiv måte å ta livet av 007 på en gang for alle, om ikke annet. Daniel Craig som har jobben nå er IMO kanskje den aller beste i den rollen hittil, jeg håper han fortsetter så lenge han kan.Jeg sier 'Tom Hiddleston for James Bond'
Hvis det er noen som godt og grundig har tatt livet av James Bond så er det vel Daniel Craig. Han er til og med verre enn George Lazenby. Gi meg Sean Connery anytime, han var James Bond.Ja, det ville vært en effektiv måte å ta livet av 007 på en gang for alle, om ikke annet. Daniel Craig som har jobben nå er IMO kanskje den aller beste i den rollen hittil, jeg håper han fortsetter så lenge han kan.Jeg sier 'Tom Hiddleston for James Bond'
Tom Hiddleston hadde ikke passet. Sorry.
Det er vel neppe på grunn av realisme man liker eldre James Bond. Filmene med Craig er gode, men de er langt fra James Bond. Figuren er faktisk nærmere Jason Bourne enn James Bond...... Men når det kommer til realisme o.s.v. er det bare å sammenligne nærkampscenene til Connery og Moore med Craig sine, de gamle filmen er direkte latterlige i så måte, og enda mer så når man sammenligner det med fighting scenene i de nye filmene.
De måtte revitalisere Bond for ikke å sakke helt akterut på actionscener. Det har vel Broccoli gjengen sagt, mener jeg.Det er vel neppe på grunn av realisme man liker eldre James Bond. Filmene med Craig er gode, men de er langt fra James Bond. Figuren er faktisk nærmere Jason Bourne enn James Bond...... Men når det kommer til realisme o.s.v. er det bare å sammenligne nærkampscenene til Connery og Moore med Craig sine, de gamle filmen er direkte latterlige i så måte, og enda mer så når man sammenligner det med fighting scenene i de nye filmene.
"Langt fra James Bond"? Det er lenge siden jeg leste noen av bøkene til Fleming, men det var noe jeg likte når Craig overtok, at jeg syns han lå nærmere opptil den Bond man møter i de opprinnelige fortellingene i bøkene.Det er vel neppe på grunn av realisme man liker eldre James Bond. Filmene med Craig er gode, men de er langt fra James Bond. Figuren er faktisk nærmere Jason Bourne enn James Bond...... Men når det kommer til realisme o.s.v. er det bare å sammenligne nærkampscenene til Connery og Moore med Craig sine, de gamle filmen er direkte latterlige i så måte, og enda mer så når man sammenligner det med fighting scenene i de nye filmene.
Jaja, kanskje det bare er jeg som er sær.De måtte revitalisere Bond for ikke å sakke helt akterut på actionscener. Det har vel Broccoli gjengen sagt, mener jeg.Det er vel neppe på grunn av realisme man liker eldre James Bond. Filmene med Craig er gode, men de er langt fra James Bond. Figuren er faktisk nærmere Jason Bourne enn James Bond...... Men når det kommer til realisme o.s.v. er det bare å sammenligne nærkampscenene til Connery og Moore med Craig sine, de gamle filmen er direkte latterlige i så måte, og enda mer så når man sammenligner det med fighting scenene i de nye filmene.
@berserkr;
Jeg likte The Night Manager jeg. Synes Tom gjorde en bra jobb.
Jeg fikk tanken om Tom som Bond nettopp basert på innsatsen hans i denne miniserien.Jaja, kanskje det bare er jeg som er sær.De måtte revitalisere Bond for ikke å sakke helt akterut på actionscener. Det har vel Broccoli gjengen sagt, mener jeg.Det er vel neppe på grunn av realisme man liker eldre James Bond. Filmene med Craig er gode, men de er langt fra James Bond. Figuren er faktisk nærmere Jason Bourne enn James Bond...... Men når det kommer til realisme o.s.v. er det bare å sammenligne nærkampscenene til Connery og Moore med Craig sine, de gamle filmen er direkte latterlige i så måte, og enda mer så når man sammenligner det med fighting scenene i de nye filmene.
@berserkr;
Jeg likte The Night Manager jeg. Synes Tom gjorde en bra jobb.