Antonsen
Hi-Fi freak
Twin Peaks rangerer fortsatt på topp. Sett de gamle sesongene mange ganger men er vel på fjerde runde på "The Return" nå. Minst like bra, selv omdet er ett helt annet monster.
I den grad en kan kalle det en serie
Ingen over, og ingen ved siden
4:e runde?Twin Peaks rangerer fortsatt på topp. Sett de gamle sesongene mange ganger men er vel på fjerde runde på "The Return" nå. Minst like bra, selv omdet er ett helt annet monster.
4:e runde?
Jeg er veldig glad i den gamle TP serien. Prøvde med et par episoder med The Return, men det fenget ikke - kanskje prøve mer senere en gang.
Ikke gi deg! Musikkinnslagene fra The Roadhouse i sessong 3 er verdt innsatsen.4:e runde?
Jeg er veldig glad i den gamle TP serien. Prøvde med et par episoder med The Return, men det fenget ikke - kanskje prøve mer senere en gang.
Men det var IKKE han som lagde moroa. Den kom av seg selv!Eiern av F1 Usd billionære john Malones Liberty media er vel så nærme Hollywood man kan komme
Har akkurat sett 1. og 2. episode av sesong 1 av ... BERGERAC!
Ja, særlig første episoden er ganske svak teknisk sett. Tar seg opp i episode 2, men fremdeles ikke kvaliteten jeg husker fra de senere sesongene. Men jeg skal holde ut.Bergerac blir bedre utover. 1. episoden er den dårligste i hele serien.....
Strømmer fra daily motion. Ikke så god bildekvalitet, men det er helt greit. https://www.dailymotion.com/search/bergerac s01/videosAvspilt fra fysisk medium da, antar jeg? For den strømmes vel neppe noe sted?
Kunne godt tenke meg å se den igjen selv, men jeg gidder nok ikke å kjøpe den...
Hvor vises den?Har akkurat sett 1. og 2. episode av sesong 1 av ... BERGERAC! Elsket den serien på 80-tallet da vi bare hadde NRK. DEKTEKTIMEN (med ekstra K).
Med så mye mord og drit på Jersey er det rart det var overlevende igjen til slutt. Ha!
Kan vel neppe kalles verdens best krimserie, men artig gjensyn. John Nettles er en karismatisk skuespiller, det er herlig nostalgisk med biler, mote og interiør fra den tiden. Også er det en del kul musikk. Fin tidtrøyte.
Ja, særlig første episoden er ganske svak teknisk sett. Tar seg opp i episode 2, men fremdeles ikke kvaliteten jeg husker fra de senere sesongene. Men jeg skal holde ut.
Den er en av de britiske seriene fra sin tidsepoke som har holdt seg relativt godt. Ikke fullt så tidløs som Jeremy Bretts Sherlock Holmes og miss Marple med Joan Hickson fra samme periode, så man blir nok litt skuffet.....
Ja, det føles litt utdatert. Og slitt. Som å besøke en veikro fra 80-tallet som ikke er pusset oppDen er en av de britiske seriene fra sin tidsepoke som har holdt seg relativt godt. Ikke fullt så tidløs som Jeremy Bretts Sherlock Holmes og miss Marple med Joan Hickson fra samme periode, så man blir nok litt skuffet.....
Takk, må man ha AppleTV for å få vist den på TV?… fra mobil..
Jeg ser den bare på latopen, men kan eventuelt strømme via Chromecast Video. Men bildekvaliteten er litt for dårlig til stor skjerm.Takk, må man ha AppleTV for å få vist den på TV?… fra mobil..
Takk, må man ha AppleTV for å få vist den på TV?… fra mobil..
Jeg gjorde samme tabben med "Gullgutane"Såg de "Det gode liv i Alaska" ? Kjøpte DVD-versjonen, men serien hadde tapt seg.
Gamle, gode serier bør man kun bevare i minnet.
Jeg har den på blueray og så den senest i fjor. Jeg synes fortsatt den er verdt å se. Problemet med DVD-utgaven er at den ikke har originalmusikken. Den ble erstattet med muzac pga. royalty-kostnader. Den siste bluerayutgaven har derimot den originale musikken. Det gjør en ikke uvesentlig forskjell.Såg de "Det gode liv i Alaska" ? Kjøpte DVD-versjonen, men serien hadde tapt seg.
Da avskriver du vel svært mange av filmhistoriens største regissører. Den påstanden din faller på sin egen urimelighet.Det er generelt få filmer fra før 2000 som tåler dagslys etter min forstand - de er ikke så gode som man tror. Ørneredet var helt konge i ungdommen.
Det er generelt få filmer fra før 2000 som tåler dagslys