N
nb
Gjest
Skal se "Big Bang Theory" - ser lovende ut.
Enig når det gjelder MadMen, mens TheWire er det beste som er vist på tv(imo)pahf skrev:Både The Wire og Mad men er serier jeg ikke klarer og få taket på, ikke Entourage heller for den del.
Personlig syns jeg det mangler det lille "stikket" de har i de tre første sesongene, de klarer ikke helt og spinne videre, men står litt i stampe.otare skrev:Jeg skjønner ikke hva som er så ille med sesong 4. Ser ikke noen vesensforskjell fra de 3 første. De introduserer noen nye personer, men personene er jo like nerdete som før, og humoren spiller jo på akkurat de samme strengene.
Det er jo alle tradisjonelle sitcoms svakhet. Friends klarte det føler jeg, men ellers går typene fort tom og man føler at man har sett det før....pahf skrev:Personlig syns jeg det mangler det lille "stikket" de har i de tre første sesongene, de klarer ikke helt og spinne videre, men står litt i stampe.otare skrev:Jeg skjønner ikke hva som er så ille med sesong 4. Ser ikke noen vesensforskjell fra de 3 første. De introduserer noen nye personer, men personene er jo like nerdete som før, og humoren spiller jo på akkurat de samme strengene.
Personene i sesong fire er blitt redusert til parodier av seg selv. Handlingen er fordummet og pubertal og humoren er på det nivået der flatus blir regnes som rasende festlig. Jeg var stor fan av serien inntil jeg begynte på sesong 4. Så dette var en gedigen nedtur.otare skrev:Jeg skjønner ikke hva som er så ille med sesong 4. Ser ikke noen vesensforskjell fra de 3 første. De introduserer noen nye personer, men personene er jo like nerdete som før, og humoren spiller jo på akkurat de samme strengene.
Har du prøvd gjensyn i løpet av de siste årene? Jeg synest den fallt helt igjennom til tross for at jeg er blodfan av TP.sirant skrev:ingenting slår twin peaks i mine øyne!
Tror jeg har sett den fire ganger selv oppgjennom årene. Siste gang for et par år siden og det blir nok også siste gang for mitt vedkommende. Men kommer den i oppgradert utgave på BR kjøper jeg den nok og ser noen episoder.sirant skrev:ja, kikket senest ifjor høst. Har vel dratt igjennom serien 4 ganger nå tror jeg, og syns egentlig den blir bedre vær gang. Kunne ønske at den kom rebehandlet med bedre lyd og bilde på blu-ray engang ifremtiden.
Twin Peaks er også en av mine favoritt-serier. Nokså naturlig når man er frelst David Lynch tilhenger. Synes den sto seg godt ved gjensyn når den for noen år siden ble utgitt på DVD. Serien vasr jo utrolig banebrytende med tanke på tidspunktet den ble spilt inn.sirant skrev:ja, kikket senest ifjor høst. Har vel dratt igjennom serien 4 ganger nå tror jeg, og syns egentlig den blir bedre vær gang. Kunne ønske at den kom rebehandlet med bedre lyd og bilde på blu-ray engang ifremtiden.
Karl Pilikington är en hjälte! ;D Gervais "upptäckte" honom på en radio talkshow han körde.cash 63 skrev:En idiot på resa ;D ;D ;D Brittisk humor från bla Office sjefen (Ricky Gervais) på Svensk TV fortiden, håper NRK viser dette snart.
Og ikvell starter serien på NRK 2 kl. 2045 ;DKarla skrev:Karl Pilikington är en hjälte! ;D Gervais "upptäckte" honom på en radio talkshow han körde.cash 63 skrev:En idiot på resa ;D ;D ;D Brittisk humor från bla Office sjefen (Ricky Gervais) på Svensk TV fortiden, håper NRK viser dette snart.
Karl är kopplad i skallen på annat sätt än oss and
Samme personene har skrevet The Wire, dessverre så døde den en for en stund siden.pahf skrev:Noen som har sett Treme? Handler om musikere i New Orleans etter den store orkanen, litt i samme stil som The Wire etter hva jeg leser.
Så et kvarter. Imponert, men jeg har ikke tid å sette av synes jeg.pahf skrev:Noen som har sett Treme? Handler om musikere i New Orleans etter den store orkanen, litt i samme stil som The Wire etter hva jeg leser.
In World War II the average age of the combat soldier was 26...Valentino skrev:The Pacific var bra. Likte mangelen på sentimentalitet og småsteinkastingen oppi skallen til en død maskingeværskytter. Om de nå hadde turt å sette tenåringer og ikke noenogtjueåringer i rollene...
Ei bra låt ble det ut av det iallefall..Gjestemedlem skrev:In World War II the average age of the combat soldier was 26...Valentino skrev:The Pacific var bra. Likte mangelen på sentimentalitet og småsteinkastingen oppi skallen til en død maskingeværskytter. Om de nå hadde turt å sette tenåringer og ikke noenogtjueåringer i rollene...
In Vietnam he was 19.
In inininininin Vietnam he was 19.