K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Godt ned i 2 sessong. Kul serie! blanding av trainspotting og heroes65finger skrev:2 episoder i første sesong av denne
Vedlegg
-
58.5 KB Visninger: 901
Godt ned i 2 sessong. Kul serie! blanding av trainspotting og heroes65finger skrev:2 episoder i første sesong av denne
Joa, men også tenåringene ble i serien spilt av noenogtjueåringer.room skrev:Ei bra låt ble det ut av det iallefall..Gjestemedlem skrev:In World War II the average age of the combat soldier was 26...Valentino skrev:The Pacific var bra. Likte mangelen på sentimentalitet og småsteinkastingen oppi skallen til en død maskingeværskytter. Om de nå hadde turt å sette tenåringer og ikke noenogtjueåringer i rollene...
In Vietnam he was 19.
In inininininin Vietnam he was 19.
What? Come on, vet vi er fler som ser på Glee her ;Dpahf skrev:Serier du ser med din bedre halvdel også kalt tvangstitting.
Glee
Brotherhood kan nevnes. Synes spesielt første sesong var meget bra. En slags irsk Sopranos tilsatt en liten klype The Wire.AndreWerdenskrieg skrev:
http://en.wikipedia.org/wiki/Brotherhood_(2006_TV_series)
Uten tvil! Og jeg venter fortsatt på å få se hvordan det gikk med Oscar Blaketon, etter at han ble spiddet av høygaffelen. Det kan jo ikke slutte slik. Etter 18 sesonger!Gjest skrev:"Med hjartet på rette staden"
:
Får ikke helt taket på denne, en mindre morsom skandinavisk versjon av Curb?Salamander skrev:KLOVN!
har du sett noe av Boardwalk?johnnygrandis skrev:Game Of Thrones og Boardwalk Empire.
Stor serie, gled deg.room skrev:har du sett noe av Boardwalk?
Buchemi er en av mine favoritter, og forbudstida er en av mine favoritt tider.
Enig.Valentino skrev:Filmen er fryktelig mye bedre.
Helt enig. Dessverre bare tre episoder så langt, men flere er visst under produksjon.65finger skrev:Meget lovende! til tross for at handlingen er i 2010. Serie fra BBC
3 til som blir sendt i år.erato skrev:Helt enig. Dessverre bare tre episoder så langt, men flere er visst under produksjon.65finger skrev:Meget lovende! til tross for at handlingen er i 2010. Serie fra BBC