knall serie derHar vært litt låst til sofaen en god stund og ble litt hekta på serien Supernatural, tre sesonger på en liten måned og da var det venting på neste episode på warner tv samt å finne neste sesong på dvd som tok tiden
Der har du mykje bra TV. Får frysninger av å tenke på 6 urørte sesonger Sopranos.Må også få startet med å se Sopranos, som jeg forlengst har blitt anbefalt for gangster/mafia-interesserte!
Vi startet med Borgen i helgen her og. Sett 4 episoder nå. Ganske bra.Har startet på den danske serien "Borgen". Har sett to episodier av 1. sesong og det virker i alle fall lovende så langt. De er flinkere på å lage TV-drame i Danmarks Radio enn hva de er i NRK, det er i alle fall sikkert.
Støttet! Selv den gang lastet man ikke biler om bord i lokalbåten i Oslo og satte dem på land der det ikke var veier. Men i Finnabotn, der det ikke er vei, står det faktisk en tidlig 50-talls Renault i et naust...... Bilen er etterhvert verdt mer enn huset den står i, men ikke si det til de som nå skal selge hele eiendommen.Følger "Halvbroren" men ble rimelig skuffet da jeg raskt skjønte at de har filmet på et JukseRøst.
Røst (øyene) er helt flate med lang avstand til høye fjell, her så en høye fjell veldig nært, Værøy er nærmeste høye fjell og dit er det et stykke.
Snodig å se at lokalbåten Børøysund, som tilfeldigvis oppholder seg i hovedstaden, starter seilasen til Røst med Rådhuset i Oslo som bakgrunn.
For meg så blir dette noe ødeleggende og verre må det være for de som bor der ute eller andre med sterk tilkytning/kjennskap til Røst.
Men vi er trolig i et sterkt mindretall
Mvh.KW
De første tre der skal man jaggu argumentere godt for å få ut av topp tre lista over beste serier.Nesten en klisjé, men:
1. The Wire
2. Deadwood
3. Sopranos
4. Louie
5. Futurama
Mye annet bra også, falt veldig for Archer som jeg nylig begynte på.
Fett! Nå skal stresslessen få kjørt seg. Får gå litt tur innimellom (ubevæpnet).Der har du mange timer med førsteklasses underholdning foran deg
Mer britisk. Har just bestilt:
The Darling Buds of May - Complete Collection [DVD] £10.00
wikipedia: The Darling Buds of May - Wikipedia, the free encyclopedia
her hjemme kjent som "Livet med Larkins"
Vis vedlegget 174774
Husker denne som en morsom og vittig, frodig og sensuell, jordnær og folkekjær serie som plantet et smil i fjeset mitt hver gang jeg så den. Gleder meg nå til gjensyn med! (At Catherine Zeta Jones ikke var (er) vond å se på skader heller ikke.)