Homeland er bra greier! Men, TV2 sendte vel alle 12 episodene av sesong 1, eller? Sesong 2 kommer ikke før til høsten desverre...Lyngen skrev:Ble fengslet av Homeland som har gått på TV2 nå. Men så annonserte de at det var siste episode for denne gangen .
Hehe, Babylon var konge, men begynner mildt sagt å dra på årene, men lite som leverer kvaliteten og historieaksen som den gjorde.Sitter og ser igjennom Stargate SG1 igjen. Har netopp sett Babylon 5 som jeg liker svært godt. Neste på lista er Stargate Atlantis. Vurderer også å kjøpe en serie som heter Andromeda (scfi) men det er ikke så enkelt å finne den komplett. Farscape er også en serie jeg ønsker å se.
Enfoldige meg har fått helt dilla, og holder på med å gjøre unna serien på 1-2-3Ville ikke satt dette blant favorittene - men morsomt å se Oslo for så mange år siden. Og jammen var det ikke HiFi og platebutikker omtrent på hvert gatehjørne.
NRK TV - Helmer og Sigurdson: Nitimemordet - 3:17
Helmer og Sigurdsson - flere episoder.
Jeg kan huske det var med stor spenning vi så fram til neste episode, norsk krim i "detektimen" var det ikke mye av (heldigvis kanskje).
Nå har jeg sett gjennom alle tre episoder og det var en lidelse, tidene har forandret seg. Bortskjemte med TV-underholdning kan vi umulig ha vært.
Eneste fornuftige grunn til å se denne serien er egentlig å se igjen sin barndoms by.
Helt enig i at den serien er kanon bra!Har sett begge sesongene av House of Cards nylig. Helt rått. Spacey spiller på et nivå over de fleste. Anbefales om du vil studere narsisistiske sosiopater i fri utfoldelse.
så nettopp serien ferdig: ikke helt på nivå med True Detective, men absolutt severdig.
Jeg har sett den originale BBC serien, men tror kanskje den kan oppfattes som litt gammeldags hvis man akkurat har sett den ultraslicke amerikanske versjonen. Men den er ganske billig i innkjøp, så kan være verdt å gi den en sjanse. Britisk er britisk, og amerikansk er amerikansk.Helt enig i at den serien er kanon bra!Har sett begge sesongene av House of Cards nylig. Helt rått. Spacey spiller på et nivå over de fleste. Anbefales om du vil studere narsisistiske sosiopater i fri utfoldelse.
Er det noen som har lest boken eller sett miniserien fra 1990 som er laget for BBC? Og er det noe å få med seg?
Babylon 5 er etter min mening den beste scifi serie som er laget...utdaterte effekter ja laget av Amiga 4000 maskiner koblet sammen, men historien er genial. Tror jeg snart må se den om igjen for n`te gangSitter og ser igjennom Stargate SG1 igjen. Har netopp sett Babylon 5 som jeg liker svært godt. Neste på lista er Stargate Atlantis. Vurderer også å kjøpe en serie som heter Andromeda (scfi) men det er ikke så enkelt å finne den komplett. Farscape er også en serie jeg ønsker å se.
Begge House of cards seriene (både BBC og US) finnes på Netflix. Hvis du ikke har Netflix kan du jo prøve en mnd gratis og se serien der. 3 episoder hvis jeg ikke husker feil.Helt enig i at den serien er kanon bra!Har sett begge sesongene av House of Cards nylig. Helt rått. Spacey spiller på et nivå over de fleste. Anbefales om du vil studere narsisistiske sosiopater i fri utfoldelse.
Er det noen som har lest boken eller sett miniserien fra 1990 som er laget for BBC? Og er det noe å få med seg?
Ja, den boksen har jeg egentlig litt lyst på. Kan være fin til høsten når det begynner å bli mørkt og trist ute. Husker fremdeles hvor utrolig spennende jeg synes den serien var da den gikk på TV på 90-tallet....spennende og surrealistisk...selv om det kanskje ikke blir helt det samme nå 20 år etter da...heheTwin Peaks kom nettopp ut i ny boks
Endte med å kjøpe den. Serien gjorde inntrykk da den gikk, men det skal bli spennende å se om den fremdeles holder.Ja, den boksen har jeg egentlig litt lyst på. Kan være fin til høsten når det begynner å bli mørkt og trist ute. Husker fremdeles hvor utrolig spennende jeg synes den serien var da den gikk på TV på 90-tallet....spennende og surrealistisk...selv om det kanskje ikke blir helt det samme nå 20 år etter da...heheTwin Peaks kom nettopp ut i ny boks
Fantastisk bra serie. Så hele i vinter på HBO.Ett hyggelig gjensyn med denne i sommer, blandt det aller beste som er kringkastet ...
Vis vedlegget 271976
mvh
Definitivt noe av det aller beste som er laget for tv, iallfall som jeg kjenner til. Har sett gjennom hele flere ganger over årene, og sliter med å finne noe annet som fungerer like bra på så mange plan. Er vel også eneste tv-serie som har fått sitt eget universitetsstudie. Rett og slett en genial serie.Ett hyggelig gjensyn med denne i sommer, blandt det aller beste som er kringkastet ...
Vis vedlegget 271976
mvh
Det tviler jeg sterkt på. Serien dreier seg bare om virkemidler. Det er ingen substans. "Lost" har mye av det samme. Etter en tid skjønner du at du bare blir manipulert og at keiseren har ingen klær.Endte med å kjøpe den. Serien gjorde inntrykk da den gikk, men det skal bli spennende å se om den fremdeles holder.
Tiltredes!Går en runde til med Star Trek på tysk TV (den aller første) altid en fryd å se hvor oppfinnsam de var denne gangen
Little Britain
Dittsche (tysk improvisasjonscomedy) kona forlater altid rommet når den er på, hehe...
Sauen Shaun
Captain Future (comic)
Signor Rossi (tegnserie)
Becker (de første sesongene)
Midsomer er fast takst!Mord og mysterier her. Liker Engelsk krim.
For 5 min siden ble det spilt plater på en strøken Garrard forresten.
Alt skjer i Midsomer
Har mye Inspector Lynley, Morse og Lewis på dvd.
Aidensfield ser jeg på. Mange fine BSA, Norton og Triumph der.
Midsummer er slett ikke ille. Likte Bergerac også.Midsomer er fast takst!Mord og mysterier her. Liker Engelsk krim.
For 5 min siden ble det spilt plater på en strøken Garrard forresten.
Alt skjer i Midsomer
Har mye Inspector Lynley, Morse og Lewis på dvd.
Aidensfield ser jeg på. Mange fine BSA, Norton og Triumph der.