Tja, en 2" kompressjonsdriver fra 400-500hz og opp? Det var iallefall tankenmteinum skrev:De var meget pene! Hva putter man inn i en sånn en?
De portene burde minimum 15 cm fra bakveggen. Ellers virker de ikke spesiellt godt.... Dessuten skulle du hatt en indre flens også. Ikke bare de ytre. Disse hindrer virmelstrømmer i munningen i å snevre inn det aktive arealet på porten, samt redusere pustelyder til et minimum.Defo skrev:
De var vel 10 cm eller noe slikt fra bakveggen. Men de er på dynga nå så...Low-Q skrev:De portene burde minimum 15 cm fra bakveggen. Ellers virker de ikke spesiellt godt.... Dessuten skulle du hatt en indre flens også. Ikke bare de ytre. Disse hindrer virmelstrømmer i munningen i å snevre inn det aktive arealet på porten, samt redusere pustelyder til et minimum.
Ellers er det flott bygge. Virkelig kult!!
Vidar
Gratulerer med dine Azura!SannaX skrev:Jøss Defo! Det ble Lecleach på deg likevel jaHvilken cut-off er det? 48cm ser ut til å være 340hz etter mine beregninger? Fikk forresten mine egne 58cm fra Martin (Azurahorn) i forrige uke. Holder på som besatt nå i helga
Du har alltid plass, selvom det er en liten hybel![]()
Ikke dumtSannaX skrev:Blir å prøve Paudio WN-520N i mellomtonen, Radian PB-475 i diskanten og Lambda TD15-M i bassen. Har kjøpt dreibenk og skal dreie et par tweeter horn ( LeCleach) 850Hz cut-off i morgenBlir en Avantgarde G2 replica med de nye støtterammene. Liker designet.
Kan jeg spørre hvor mye du måtte ut med for en dreibenk?SannaX skrev:Blir å prøve Paudio WN-520N i mellomtonen, Radian PB-475 i diskanten og Lambda TD15-M i bassen. Har kjøpt dreibenk og skal dreie et par tweeter horn ( LeCleach) 850Hz cut-off i morgenBlir en Avantgarde G2 replica med de nye støtterammene. Liker designet.