Dalemark
Overivrig entusiast
Helt enig. Har litt å strekke meg etter da jamfør ditt oppsett. Er for eksempel begrensede muligheter med akustiske tiltak i rommet pr dags dato .Tror vi er ute etter mye av det samme.
Helt enig. Har litt å strekke meg etter da jamfør ditt oppsett. Er for eksempel begrensede muligheter med akustiske tiltak i rommet pr dags dato .Tror vi er ute etter mye av det samme.
Ingen akustikktiltak og likevel er lyden så bra. Kanskje du har magi i hendene.....du dro litt i ratte på bilen, noe som førte til en hjemtur uten en eneste feilkodeHelt enig. Har litt å strekke meg etter da jamfør ditt oppsett. Er for eksempel begrensede muligheter med akustiske tiltak i rommet pr dags dato .
?Har du disse fortsatt?
Skulle til Hasse…
Yepppps..... Spiller hver dagSkulle til Hasse…
Da har jeg rødvin ….Yepppps..... Spiller hver dag
Da får du ta den med deg og si fra ett par dager i førDa har jeg rødvin ….
Du vet at det for langt ….Da får du ta den med deg og si fra ett par dager i før
Ser spennende ut, men er muligens en solid søknad om et langt liv som singel?
Man må selvfølgelig ta konsekvensen av og ha valgt feil kjærring ........Ser spennende ut, men er muligens en solid søknad om et langt liv som singel?
Ikke helt med på hva du mener @xerxes. Dette er jo en hobby man kan ytre når man ønsker og det passer seg.Ser spennende ut, men er muligens en solid søknad om et langt liv som singel?
Helt enig.Ikke helt med på hva du mener @xerxes. Dette er jo en hobby man kan ytre når man ønsker og det passer seg.
Ser på slike diktator-kvinner med undrende blikk.....rister litt anonymt på hode å går videre.Helt enig.
Min kone er ganske så forståelsesfull, men jeg har sett blikket til enkelte kvinnemennesker når de har fått sett våre ganske så diskret gulvstående.
Meget spennende og veien er kort ned til Søgne når dette står klart.Har i det siste jobbet litt med å få til et mellomtone horn som matcher det nye diskanthornet i hovedoppsettet mitt på loftet. Ved hjelp fra @Georgb er det blitt et interessant resultat som nå er klar for print. @Georgb har simulert og modulert konturen, mens jeg har ferdigstilt hornet i Fusion 360. Spredning er mindre innsnevrende enn Jabo hornet med en dybde på 240 mm. Diameter er 540 mm.
Vis vedlegget 1084744
Du er hjertelig velkommenMeget spennende og veien er kort ned til Søgne når dette står klart.