Ut i fra skjemaet ditt er alt gjort riktig: sikringen står etter ladelyttene og står der primært for å sikre at det ikke trekkes for høy strøm i utgangstrinnet (EL34).
Du sier sikringen går ved påslag, hvis du med det mener de første sekundene så skal det ikke gå strøm i utgangen så tidlig, det sørger de indirekte oppvarmede katodene for.
Har du en kondensator mellom B+ og jord etter sikringen som ikke står på skjemaet?
Hvis sikringen derimot går etter 10-15 sekunder skylles det at ett eller flere av rørene (EL34) trekker for mye strøm, men dette hadde du kontroll over ved å måle spenningen over katodemotstandene og der hadde du om lag 4x45mA som er normalt. I følge skjemaet kan jeg ikke se at det finnes andre plasser som greier å trekke så mye strøm at sikringen skulle gå.
Du sier forsterkeren fortsatt svinger, hvis du har tilgang til en variac med amperemeter vil du se om det periodevis trekkes unormalt my strøm i forsterkeren. Et gammeldags analogt amperemeter er enklest å observere slike fenomen på.
Hvis du ikke har tilgang til amperemeter kan du jo kjøre opp kanal for kanal og finne ut under hvilke betingelser sikringen ryker. Med det samme du slår på spenningen, etter en stund, med høyre kanal innkoblet, med venstre kanal, med NFB, uten NFB, osv.
Jan E Veiset