Og koste, det vil den..Etter å ha hatt Gryphons Integrerte forsterker Diablo som gjest
i Annlegget i noen dager er jeg blitt helt besatt og ser nok ingen annen løsning enn å skaffe en, koste hva det koste vil.
Tviler ikke du syntes den er bra , har selv hatt en gryphon tabu pre one , å må jo si det er ryddige saker ;DEtter å ha hatt Gryphons Integrerte forsterker Diablo som gjest
i Annlegget i noen dager er jeg blitt helt besatt og ser nok ingen annen løsning enn å skaffe en, koste hva det koste vil.
Hei, ser du har Gallo reference 3; har selv 3.1. Og det fungerer storartet forstår jeg?Hei!
Godt det ikke var den ordentlige, for han har hvert etter meg!
Lykke til med kommende kjøp 8)
Vh
S
Ser det er test av denne i månedens lyd og bilde. Kostar rundt 80000 nkr Skal lese testen til helga.Etter å ha hatt Gryphons Integrerte forsterker Diablo som gjest
Hei, ser du har Gallo reference 3; har selv 3.1. Og det fungerer storartet forstår jeg?
Og koste, det vil den..
Ser det er test av denne i månedens lyd og bilde. Kostar rundt 80000 nkr Skal lese testen til helga.
Hei,upps jeg har nok glemt et .1 i profilen. Joda det fungerer kjempebra. Jeg trodde faktisk ikke i utgangspuktet att de var så
gode. Og det værste er att det virker som de kan vokse enda mer med en enda bedre forsterker. Har foresten også Reference3 SA oppkoblet, den kom i hus for en stund siden da TRI88 var litt slakk i bassen.
Grattis med Diablo, Zappern - og velkommen i Gryphon-gjengen ;D
Hvorfor lete?Fantastiske høyttalere..sliter med å finne arvtageren
O.
Gratulerer - ingenting er som litt ny high-end i stua. Bare lukten av nytt utstyr gjør meg svimmel ;D Velger man kvalitet så er min erfaring at integrerte forsterkere ikke står tilbake for separate komponenter (så lenge man ikke skal ha ekstreme effektbehov). Det er alltid en fordel å bruke slikt utstyr balansert. Og kom med bilder!Ja nå er Diablo på plass i stua og en ny lang innspilling tid begynner, 4-5 uker i konstant drift sier Gryphon. Nå blir neste trin å koble Zappfilteret i cd spilleren balansert og montere XLR stikk, og ja Diabloen er fullbalansert.
Skulle gjerne disket opp med noen bilder om det ikke var for att jeg nok svinger loddepennen langt bedre enn jeg trakterer pc tastaturet. Så beklager men der sliter jeg litt
ordnung muss sein...
Er diablo verdens beste integrerte?
Selvsagt vanskelig spørsmål; har hørt påstandene om Chapter precis, Moon (var det 7?), Burmester 032 ol.
:-/
Koster ikke den det dobbelte?....og ASR Emitter II vil nok melde seg på i konkurransen ;D
O.
Riktig detNeida..i Norge er prisene på Emitter II(og I for den del) relativt fordelaktige. Så dobbelt er det ikke...og dessuten var det vel ikke snakk om pris her? Men verdens beste integrerte?
O.
Riktig det
Hvem forhandler Emitter II?
Var innom sidene; Emitter 1 må være mer enn nok;-)Stereofil har agentur og forhandler ASR såvidt jeg vet(jeg kjøpte min Emitter I der). Prøvelytt anbefales - og match med strømsugere som Gallo kan bekreftes.
O.
Jo, den ser ut diabloaktig ;D
Gratulerer - ingenting er som litt ny high-end i stua. Bare lukten av nytt utstyr gjør meg svimmel ;D Velger man kvalitet så er min erfaring at integrerte forsterkere ikke står tilbake for separate komponenter (så lenge man ikke skal ha ekstreme effektbehov). Det er alltid en fordel å bruke slikt utstyr balansert. Og kom med bilder!
Her er et nakenbilde til trøst:
ordnung muss sein...
Er diablo verdens beste integrerte?
Selvsagt vanskelig spørsmål; har hørt påstandene om Chapter precis, Moon (var det 7?), Burmester 032 ol.
:-/
Hva var inntrykket fra Calisto?Ah diablo. Jeg har alltid hatt sansen for Gryphons integrerte, tabu og calisto. Diablo har jeg ikke hørt. Men at Gryphon lager integrerte forsterkere helt i verdensklasse er jeg ikke i tvil om.
Zapfilter 3 i Cayin CD- A 6 ? Aldrig hørt der skulle være kommet en version 3 af Zapfilteret 3 hvad er nyt?
Hei,
Veldig spennende å høre hvordan Diabloen høres ut etter innspilling på Galloene..........Det er meget bra ht. synes jeg og SA en gir det nødvendige ekstra i bassen. Jeg selv er imidlertid spent på hvor mye ekstra de har å gi med en kraftigere forsterker, da min burmester kun har 85Wpc.........
Mye mulig jeg gjør det ja........har snakket med NAT og Stereofil....Jeg er spent selv jeg, har foreløbig ikke fått spilt mer en en ukes tid. Det har begynt å gå seg til men er et stykke igjen til demo forsterkeren jeg hadde på hjem lån. Den begynte liksom å løsne for et par dager siden og nå om dagen er det spennende å komme hjem å sette på en skive for å høre om det har løsnet mer og den kommer litt ettet litt. Jeg har aldri hørt den forsterkeren du har men hvorfor ikke prøve en kraftigere på hjemlån, så finner du fort ut av det.