Ja men jeg ser heldigvis at du har noen stygge forsterkere hos deg ogsåTakker for de trøstende ordene. Sikker på at det blir knall! Stygge forsterkere har du forresten også!
Jeg vurderer om jeg må ha to stacket bak også, men det ene hjørnet er litt trangtBegynner å nærme seg noe nå ja - bortsett fra litt dårlig kapasitet mtp. suber så ser dette veldig bra ut
Takk for detGrattis.. ser slett ikke ille ut
Takk så mye! Jeg er foreløpig veldig fornøydVelfortjent, cheesburger, whisky og dusj
Unnskyld språkbruken men satan i helvete dette ble rått!!!! det ser jo stusselig ut i hjørnene mine.
Vi får se etterhvert
Neida det er så ikke helt galt endaTestet om kabelen er i orden, dumt spørmål men jeg vet jo ikke om nivået på flaska var flaske nr. 1 eller 3
Mulig det er noe begrepsforvirring her, men du vil ikke få kontakt om du kobler slik som dette.Mulig jeg lager en lang Cat-5 kabel for å se om det hjelper å plugge den rett i fibersentralen, altså utenom routeren.
Min kommune var veldig tidlig ute med fiber og Altibox. I tillegg så var dette huset blant dem som fikk fiber først, som et slags pilotprosjekt. Fibersentralen heter vel Telsey og har kun en utgang for PC og har ikke antenner, noe som kom senere. Den har altså ikke innebygget router.Mulig det er noe begrepsforvirring her, men du vil ikke få kontakt om du kobler slik som dette.Mulig jeg lager en lang Cat-5 kabel for å se om det hjelper å plugge den rett i fibersentralen, altså utenom routeren.
Du nevnte altibox tidligere. Fibersentralen til altibox (de siste 9 årene) er en ruter om du ikke har slått av den funksjonen. Har du koblet en ruter i tillegg må alt i lokalnettverket ditt være koblet i denne for å snakke sammen.
Ja jeg har lest dette og var veldig i tvil om det innebar en factory reset. Er det bare å kjøre på?Side 49 i manualen forteller hvordan du reseter microprosessorene.. men også hvordan du gjør en factory reset
Det kommer ikke opp noen ting i menyen på MX'en. Jeg har en switch nede i anlegget til å fordele PC-signalene, men lampen på den aktuelle utgangen som skal forsyne MX'en lyser ikke. Det hjelper ikke å bytte utgang og lampene lyser på alt annet utstyr jeg plugger i.MX121 finner ikke nett og inne i menyen står det ingen mac adresse e.l. Vi ga etterhvert opp dette, men det gikk ganske mye tid på det. Etterhvert hentet jeg Apple TV'en fra stuen oppe og den fant nett med en gang. Fra den fikk vi imidlertid ikke lyd og styrte en stund med det, da lyden plutselig var på plass sånn helt uten videre...
eks. internettadresse e2:d2: osv.
ok, da har du CPL3 og den er som du sier ikke ruterMin kommune var veldig tidlig ute med fiber og Altibox. I tillegg så var dette huset blant dem som fikk fiber først, som et slags pilotprosjekt. Fibersentralen heter vel Telsey og har kun en utgang for PC og har ikke antenner, noe som kom senere. Den har altså ikke innebygget router.Mulig det er noe begrepsforvirring her, men du vil ikke få kontakt om du kobler slik som dette.Mulig jeg lager en lang Cat-5 kabel for å se om det hjelper å plugge den rett i fibersentralen, altså utenom routeren.
Du nevnte altibox tidligere. Fibersentralen til altibox (de siste 9 årene) er en ruter om du ikke har slått av den funksjonen. Har du koblet en ruter i tillegg må alt i lokalnettverket ditt være koblet i denne for å snakke sammen.
Er nok bae å kjøre på... factory reset krevde vel at du hoppet over noen trinnJa jeg har lest dette og var veldig i tvil om det innebar en factory reset. Er det bare å kjøre på?Side 49 i manualen forteller hvordan du reseter microprosessorene.. men også hvordan du gjør en factory reset