Jeg var akkurat innom din trÄd og konstaterte at du koser deg
![Ălglass :beer: đș](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f37a.png)
|
Jeg var akkurat innom din trÄd og konstaterte at du koser deg
Eneste Ä vÊre klar over er at det ser ikke ut til at McIntosh har noen egen app til Ä spille av lokale musikkfiler med, hvis det er noe du driver med. SÄ mÄ ha Roon eller f.eks. noe ala Plex (og sende med GoogleCast) i sÄ fall. Men skjermbildene dine tyder pÄ at det gÄr mest i streaming fra Spotify, sÄ da er det jo null stress. BÞr vel dog vurdere Tidal med slik sprek streamer
Ja jeg streamer bare fra Spotify og har ingen lokale musikkfiler. Jeg har tenkt noen ganger Ă„ prĂžve Tidal, men sitter fremdeles trofast her oppe i dalom og venter pĂ„ Spotify HiFiâŠEneste Ă„ vĂŠre klar over er at det ser ikke ut til at McIntosh har noen egen app til Ă„ spille av lokale musikkfiler med, hvis det er noe du driver med. SĂ„ mĂ„ ha Roon eller f.eks. noe ala Plex (og sende med GoogleCast) i sĂ„ fall. Men skjermbildene dine tyder pĂ„ at det gĂ„r mest i streaming fra Spotify, sĂ„ da er det jo null stress. BĂžr vel dog vurdere Tidal med slik sprek streamer![]()
Ja, men hva med de turkise lysene. De fÄr du ikke pÄ en Wiim, Eversolo eller en Topping.Bra med innganger, men skuffende specs.
Ikke pÄ den heller, bare grÞntJa, men hva med de turkise lysene. De fÄr du ikke pÄ en Wiim, Eversolo eller en Topping.
Og turkise...D1100 har bedre spec
Kan hende du kan fĂ„ en god pris pĂ„ 150b nĂ„ som 151 er ute av sekken og snart klar for salgJeg har for Ăžvrig flere ganger snust litt pĂ„ HiFi Rose 150B og her er spec pĂ„ denâŠ
Den har t.o.m. turkise VU-meter selv om de ikke ser helt ut som pĂ„ originalenâŠ
Vis vedlegget 1097200
Eller hoppe rett pĂ„ 151âŠKan hende du kan fĂ„ en god pris pĂ„ 150b nĂ„ som 151 er ute av sekken og snart klar for salg![]()
Hopp rett pÄ 151! Er strÄlende fornÞyd med 150b, men her gÄr d sÄ fort i svingene at er vel bare Ä fÄ hjem siste versjon?? Vurderer den selv
Da kan du jo kjĂžpe 151 og bare sende din over heia til meg for en billig penge! Vinn vinn heter visst detâŠHopp rett pĂ„ 151! Er strĂ„lende fornĂžyd med 150b, men her gĂ„r d sĂ„ fort i svingene at er vel bare Ă„ fĂ„ hjem siste versjon?? Vurderer den selv![]()
Om det blir bytte, sĂ„ sender jeg den iallefall ikke! Da blir den levert pĂ„ dĂžra med x antall Tuborg i sekkenDa kan du jo kjĂžpe 151 og bare sende din over heia til meg for en billig penge! Vinn vinn heter visst detâŠ![]()
![]()
![]()
Velkommen skal du vĂŠre, med eller uten RoseâŠKan vĂŠre det dukker opp en kar uten 150b under armen, men med samme sekk da![]()
Ja det ble nesten litt klissete her nĂ„Velkommen skal du vĂŠre, med eller uten RoseâŠ![]()
(huff det ble nesten litt romantiskâŠ![]()
![]()
)