MakkinTosken
Who, me?
Tidlig å starte med øl kl8 synes jeg! Klart du er jo voksen, så du bestemmer selv.
Ja jeg er enig i at det er litt tidlig, men hvis vi sier i 20-tiden så hjelper det kanskje?Tidlig å starte med øl kl8 synes jeg! Klart du er jo voksen, så du bestemmer selv.
Ja jeg liker den serien. Lett og fin underholdningBonanza er trivelig
Det gikk over! Nå ligger de i hver sin kant et stykke ifra ovnen…Hehe, ser ut som noen trives best i varmen fra peisen;-)
Ja det er trivelig her TT! Nyt helgen (eller Helga…) du ogsåDette ser utrolig trivelig ut. Nyt stunden og helgen.
Nyt kvelden og Helga du ogsåSkikkelig kos dette her minner om tiden jeg hadde hytte og savner det til tider
Nyt kvelden
mvh
Hundene er ikke normalt sett ikke så snille som de ser ut på bildene, men i kveld var de ganske snilleEnig, fikk også skikkelig godfølelse av disse bildene. Herlig plass og fine hunder. Du er heldig
Jeg vet faktisk ikke om det er/var en møyseng, men den stod her fra før når vi kjøpte huset/hytta. Vi flyttet den ned fra 2 etg. og bruker den som sofa. Fint å slenge seg der etter litt mat og et par-tre Tuborg. Om den har blitt brukt av møyer vet jeg som sagt ikkePå en bar i Bergen (Tante Abelones bar og kvilestove), som ikke eksisterer lenger, hadde de mye rart på display rundt i lokalet, blant annet en seng de kalte gammel møyseng fra Valdres. Lignet litt på gammel møyseng fra Setesdal Det er forsovet et åpent spørsmål om din er en gammel møyseng……eller var en møyseng
Den overlevde helgen, men ryker sikkert før eller sidenSkal du ikke ha den Sfinx-konfekten?
Bare å sende den her så skal jeg hjelpe deg med det problemetDen overlevde helgen, men ryker sikkert før eller siden
Fillern!Den overlevde helgen, men ryker sikkert før eller siden
Ei rød skive gjør ca. samme jobbenBare dobbel? Vis det ikke er trippel X så er det laget for pingler
Her går ikke noe mindre enn trippel på
Vis vedlegget 882540
Spørs.. de røde skivene her er 5kg eller 25kg..Ei rød skive gjør ca. samme jobben
En rød olympia vekt er 25kgSpørs.. de røde skivene her er 5kg eller 25kg..
Må nok ha en del av dem å
Da går 4sånne på pluss litt tilEn rød olympia vekt er 25kg