TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Nettopp, derfor gadd ingen å komme!Jeg har masse Tuborg, men for en sjelden gangs skyld så skeiet jeg ut med en 6-pack Heineken i dag…
Vis vedlegget 887847
Nettopp, derfor gadd ingen å komme!Jeg har masse Tuborg, men for en sjelden gangs skyld så skeiet jeg ut med en 6-pack Heineken i dag…
Vis vedlegget 887847
Ingen visste at jeg hadde Heineken med mindre betjeningen på Coop Bykle har sladret…Nettopp, derfor gadd ingen å komme!
Ulempen ved å bo på et sted der alle kjenner alle og samtidig er i slektIngen visste at jeg hadde Heineken med mindre betjeningen på Coop Bykle har sladret…
Ja det er gjerne litt sånnUlempen ved å bo på et sted der alle kjenner alle og samtidig er i slekt
Jeg bor på et slikt sted sjøl, men er innflytter. Det er mange nervøse sauer herJa det er gjerne litt sånn
Sånn er det jo her på bygdaIngen visste at jeg hadde Heineken med mindre betjeningen på Coop Bykle har sladret…
Hvis man skal sammenligne denne LP'en og SACD'en etter alle kunstens regler så er det en ganske omfattende jobb. Dette tok 10 minutter og ut ifra hva jeg kunne bedømme så var forskjellen ganske stor og ikke bare nivåforskjeller. LP'en hadde mer bass, men også mer "lukket" lyd. Jeg spilte LP og SACD samtidig sånn at jeg kunne switche mellom dem og forskjellen var som sagt stor selv om jeg følte at LP'en spilte ganske bra når jeg satte den på.Når en drar en for stor dose vitenskap inn i denne hobbyen blir det fort kjedelig. Egentlig bare la musikken flyte uten å henge seg opp i for mye vitenskapelige fakta.
Ja man våkner garantert, trenger ikke kaffi en gangDæven, ja der har du litt å "kose" deg med man får i alle fall våknet skikkelig før jobb
Har du hørt om snøfres? Beste kjøpet jeg har gjort, på med hørselvern med rock på full guffe og snøen er borte på ett blunk uten vond rygg og såre skuldrer.
……..og der har du unnskyldningen for å kjøpe deg et par gode McIntosh ørepluggerHar du hørt om snøfres? Beste kjøpet jeg har gjort, på med hørselvern med rock på full guffe og snøen er borte på ett blunk uten vond rygg og såre skuldrer.
Ja jeg har hørt om snøfres, men det går mye kjappere å skuffe det i hauger som traktoren freser vekk ila dagen...Har du hørt om snøfres? Beste kjøpet jeg har gjort, på med hørselvern med rock på full guffe og snøen er borte på ett blunk uten vond rygg og såre skuldrer.
En skikkelig Toskefres hadde ikke vært å forakteHadde McIntosh laget snøfreser, hadde den vært på plass for lenge siden
Det tror jeg ikke de har. De hadde hodetelefoner (merkelig navn...), men de har vel gått ut for en stund siden……..og der har du unnskyldningen for å kjøpe deg et par gode McIntosh øreplugger
Ja selvfølgelig har du hatt det åMHP1000 har vel gått ut av produksjon. Jeg hadde for øvrig sånne for noen år siden
Rp8 høres jo litt interessant ut.....I tillegg til MT2 så har jeg en Rega RP8 stående i hjemmekinoen og så hadde jeg en Rega RP40 stående i boden. Vi pleier som sagt å samles 3-4 stykker på Unitedkampene hos meg. I høst var det en som flyttet, men vi fikk en ny "fast inventar type" for en måneds tid siden. I går kveld så ymtet han frempå om det var veldig dyrt å se kampene hos meg selv om jeg selvfølgelig ikke tar noen form for betaling . For noen uker siden tok han med seg et par Klipsch KSP-400 og i går kveld tok han med seg RP40. "Jeg har mye annet du også kan ta med deg" sa jeg, men nå fikk det visst holde for en stund sa han...
Jeg får se om jeg klarer å få ut litt mer utstyr som bare står og samler støv. Tidligere nevnte RP8 bør kunne selges da jeg absolutt ikke har behov for to spillere, jeg bruker jo knapt MT2. Jeg tenkte tidligere at det var kjekt å ha en platespiller i hvert rom, men det er i grunnen helt bortkastet. Så har jeg en McIntosh MP100 riaa trinn som jeg sikkert aldri kommer til å bruke, men man vet jo selvsagt aldri. Så har jeg 2 stk. Crown K2 som jeg ganske sikkert heller aldri kommer til å bruke, men man vet jo aldri med dem heller... Jeg har en del annet også i reserve, men dette er de tingene som jeg pr. nå burde kunne kvitte meg med relativt "enkelt". Jeg har jo også et reserverack med mye flott utstyr som man helt klart burde solgt, men det sitter lenger inne. Det er rart med det, det er gøy å kjøpe ting, men ikke å selge ting. Trøsten er at man ikke er alene ref. div. tråder rundt om på forumet her...
Sender deg en pm i løpet av kveldenRp8 høres jo litt interessant ut.....
Er vokalisten/gitaristen her som driver full throttle salmonella i Sturgis under bilen week. Veldig bra dette!For en del år siden møtte jeg en kar som spilte av en låt med motorsag-solo. Kjempegøy selvfølgelig, har aldri hørt noen andre gjort det hverken før eller etter. Men det kan godt hende du ville likt den låta. Enkel, rett frem rock-'n'-roll med en jævla tøff vokal. Du kan jo sjekke den ut.
Salmonella du liksom...føkk ordboka på tlf....Saloon skal det verEr vokalisten/gitaristen her som driver full throttle salmonella i Sturgis under bilen week. Veldig bra dette!
Ja det har kun blitt Tuborg på tirsdag! Jeg skal prøve å skjerpe megFantastisk lite Tuborg mens kånå er bortreist, skuffandes
Ja det blir kanskje litt i meste laget om drikking, men hva ellers skal man skrive om…Møkje preik om drikking. Jeg er tørrlagt etter siste helg tror jeg
Jepp! Koblet opp en Wiim Pro streamer i stad med digital Coax til MCD12000. Veldig bra førsteinntrykk.Ny streamer?
Etter for mange Tuborg kan det høye racket fort oppleves som det skjeve tårn i Pisa.Platespilleren står alt for høyt nå, så dette er et forsøk på å senke racket litt.
Etter for mange Tuborg MÅ man i alle fall holde seg unna platespilleren. Jeg burde hatt en heis og heller heiset opp spilleren etter ca. 4-5 Tuborg…Etter for mange Tuborg kan det høye racket fort oppleves som det skjeve tårn i Pisa.