Takk og prisHan er fra Haugesund og kan som Rogalending ikke titulere seg med hedersbetegnelsen; jeg er fra Vestland![]()
![Blinkende ansikt med tunge :stuck_out_tongue_winking_eye: 😜](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f61c.png)
Takk og prisHan er fra Haugesund og kan som Rogalending ikke titulere seg med hedersbetegnelsen; jeg er fra Vestland![]()
Yeah right!Og jeg som akkurat hadde tenkt å sende deg en PM og spørre om du ville ha en MM PU jeg har til overs…… Jaja, får lete videre etter en som ser fortreffeligheten ved Bergensere (jada, jeg vet jeg da må gi den til en annen Bergenser)![]()
God påske til deg også! Ja det blir noen Tuborg ila påsken. Tror det nærmer seg en nå snart…God påske Dolbytor, ser frem til rapport om vær og hunder. Pluss en aldri så liten tuborg tenker jeg...
Ja det går fint…Selge hifi fra hytta?...
Jo takk i like måte, både med påsken og snømåkingen…Ha en fredfylt fin Påske med fam og tur med hundene, så håper jeg du slipper snømåking da.![]()
Urovekkende mye snø hos deg. Ikke et snøfnugg å se her. På grensa til vår faktiskFullt familieselskap her i dag for store og små, uten Tuborg…. Hele gjengen er for øvrig på en runde på ski akkurat nå, mens jeg holder fyr i bålet og så skal jeg snart varme opp et par griller. Jeg meldte meg frivillig til akkurat den jobben…
Vis vedlegget 907942 Vis vedlegget 907943
Det ble heldigvis noen Tuborg etterhvert her også! God påskeUrovekkende mye snø hos deg. Ikke et snøfnugg å se her. På grensa til vår faktiskSelvsagt grunn nok til å jekke en tuborg nå. God påske
![]()
Takk for detFlott påskestemning![]()
Ja det hadde vært veldig morsomt, men turen blir på ca. 40mil hver vei så jeg rekker nok ikke annet enn et par grillpølser langs veienJeg ser du skal oppover mot mine trakter i løpet av April, om du har lyst til å høre på basstårn, linjekilder eller noe annet av det jeg har så er du hjertelig velkommen. Bare send på en PM.![]()
Men i Setesdal er vel ikke 40 mil noe å snakke om, er ikke det ganske lokalt og bare et steinkast unna?Ja det hadde vært veldig morsomt, men turen blir på ca. 40mil hver vei så jeg rekker nok ikke annet enn et par grillpølser langs veien![]()
Ja det ble en veldig flott utedagMen i Setesdal er vel ikke 40 mil noe å snakke om, er ikke det ganske lokalt og bare et steinkast unna?
Så ut som en fantastisk morsom utedag![]()
Er ca 85 mil en vei til lokalbutikken her oppeJa det ble en veldig flott utedag![]()
80 mil på en dag er ganske langt for min del. Hvis man snakker med folk fra Nord-Norge så er vi vel mer på steinkast nivå…![]()
Ja da gjelder det å hamstreEr ca 85 mil en vei til lokalbutikken her oppe![]()
Ja det hender at de glimter tilACDC spiller George Benson!Nå begynner Det å bli interessant med AC
DC
Heldigvis ikke. Hva gjør man da…Er det du som har sleppt hunden laust?
![]()
Får ikke reddet hund fra fjellhylle
Det blir ikke mulig å få reddet ut hunden som gikk gjennom en snøskavl og ble sittende fast på en fjellhylle på Lisle Storenut på Hovden tirsdag ettermiddag, melder politiet. Redningsmannskapene er ferdig på stedet. Eieren av hunden er blitt informert.www.nrk.no
Bra det er noen med tak i.
Ja det har vært ganske kaldt på nettene. Vi har hatt 10-15 minus hver morgen og det pleier å være litt kaldere på Hovden.Bra det er noen med tak i.Er det kaldt i området der hunden stod?
Har litt inntrykk av at man kan stille forskjellige spørsmål til Mala, mens svaret forbausende ofte blir HanaJeg var for øvrig til Mala Audio i går og skulle få justert opp platespilleren. Det sitter originalt en Sumiko Blue Point No. 2 på MT5, men jeg hadde liggende en original PU til en MT10 og ville ha den montert i stedet. Den var visst ikke så godt tilpasset armen til MT5 og da endte det med at spilleren ble stående igjen og så har jeg bestilt montering av en Hana ML i stedet. Jeg skal forbi igjen forhåpentligvis ila av et par uker, men det var nå litt kjedelig å ikke får den med hjem. Heldigvis så har man Spotify! Nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skulle klart meg uten selv om enkelte her inne sier at det gir dårlig lyd…![]()
Vis vedlegget 908848
Jeg har ingen forutsetninger for å vurdere akkurat det, men Hana får generelt mye skryt hvis man googler. Jeg er kanskje naiv, men jeg velger å stole på fagfolk. Jeg satte derfor spilleren igjen og er ganske sikker på at dette blir veldig bra til mitt brukHar litt inntrykk av at man kan stille forskjellige spørsmål til Mala, mens svaret forbausende ofte blir HanaSikkert ikke noe dårlig svar
![]()
Lurer på hvem som importerer dem?Har litt inntrykk av at man kan stille forskjellige spørsmål til Mala, mens svaret forbausende ofte blir HanaSikkert ikke noe dårlig svar
![]()
Du har nå tilsynelatende vært veldig fornøyd med din Umami Red, så da må det vel være "bra saker"Lurer på hvem som importerer dem?![]()
Bare litt spøkJeg har ingen forutsetninger for å vurdere akkurat det, men Hana får generelt mye skryt hvis man googler. Jeg er kanskje naiv, men jeg velger å stole på fagfolk. Jeg satte derfor spilleren igjen og er ganske sikker på at dette blir veldig bra til mitt bruk![]()
![]()
Jeg skjønte at det var litt spøk med i bildet, men for en bondeknøl som meg så regner jeg som sagt med at dette fungerer veldig braBare litt spøkHana er helt sikkert et veldig bra valg! En historie fra sist gang jeg kjøpte PU. Sendte en mail til forskjellige forhandlere om hva deres beste pris var på en Rega Apetha 3. Sveinung ringte, og før han sa noe spurte jeg; du skal vel foreslå en Hana PU du? Ja, jo han skulle jo det
Helt greit det
![]()