Det er ikke så enkelt å montere hengelamper for andre med tanke på hvilken høyde man skal ha, men etter flere forsøk og litt konsultasjon med min niese så ble det sånn. Får håpe at hun er like fornøyd når hun får sett det "live"…
Sånn ellers så kjøpte jeg jo MiniDSP SHD nr. 2 for 2-3 uker siden. Jeg har ikke koblet den opp enda av den grunn at jeg ikke får til å justere disse to helt uavhengig av hverandre. Jeg fikk hjelp av en kamerat som har greie på disse nymotens EDB-maskinene, men han fant heller ikke noen enkel måte å sette det opp som jeg ville hatt det. Løsningen blir da å bruke feks. Preset 1 og 2 på stereorommet og Preset 3 og 4 på kinorommet. Pr. nå så har jeg bare en Preset i bruk, så det blir sikkert ikke noe problem
Jeg glemte som vanlig tid og sted i går kveld og fikk "plutselig" en sms ovenfra om hun skulle legge seg. Da var det bare å pakke snippveska å komme seg inn på det andre rommet. Jeg må si at MC75’ene spiller veldig bra, men de har dessverre ikke nok krutt hvis man skal dra på skikkelig. Flotte å se på er de også etter min mening. MC1201 er nå i Danmark og det blir spennende å høre om ny eier blir fornøyd