Det var bare en som stod igjen etter fruen, men nå er det back to basic…Hei Neken! Endelig skikkelig tørstedrikke i denne tråden Nyt Helga
Jeg så en dokumentar på NRK for 1-2 år siden, så jeg regner med at det er den du menerFikk du med deg Backstreet Girls dokumentaren på NRK? Ligger sikkert ute på NRK.no
Det gikk en i forrige uke, mulig det er samme vi snakker om. Du får sjekke på NRKJeg så en dokumentar på NRK for 1-2 år siden, så jeg regner med at det er den du mener
Jeg sjekket bare begynnelsen og det er den samme som jeg har sett. Veldig morsom dokumentar. Jeg lo godt i stad når NRK kommer opp i leiligheten til BaarliFikk du med deg Backstreet Girls dokumentaren på NRK? Ligger sikkert ute på NRK.no
Man trenger absolutt ikke være BG-fan for å underholdes av den dokumentaren.Jeg sjekket bare begynnelsen og det er den samme som jeg har sett. Veldig morsom dokumentar. Jeg lo godt i stad når NRK kommer opp i leiligheten til Baarli
Nå er jeg ikke noen stor Backstreet Girls fan, men de to sangene jeg postet litt over her syns jeg er knallbra
Ja dokumentaren burde være god underholdning for de flesteMan trenger absolutt ikke være BG-fan for å underholdes av den dokumentaren.
Denne er også meget fornøyelig:
Backstreet Girls - Tilbake til Muotathal - Filmoteket
Til tross for 30 år med konstant motgang, har Backstreet Girls feiret sitt 30-års jubileum i norsk musikkbransje. Det er drømmen om verdensherredømme og rockegudstatus som holder liv i Bjørn Müller (54) og Petter Baarli (49). Latterliggjort og genierklært gjennom tre harde tiår har de to...filmoteket.no
Jeg har tenkt å prøve dette ved en passende anledning, men anledningen har bare ikke dukket opp enda...Dare sånn til info: Torsdag er visstnok den store surströmmingdagen i Sverige og hvorfor ikke feire med en boks selv? Vi heier på deg! Bon apetit!
TORsdag er TORSdag!Jeg har tenkt å prøve dette ved en passende anledning, men anledningen har bare ikke dukket opp enda...
En slik boks med surstrømming burde være mer enn tilstrekkelig for å utløse en tredagers egenmelding på jobben, så det er bare å fyre løs så lenge du er i balanse igjen til helgenJeg har tenkt å prøve dette ved en passende anledning, men anledningen har bare ikke dukket opp enda...
Jeg har dessverre ikke råvarene tilgjengelig...En slik boks med surstrømming burde være mer enn tilstrekkelig for å utløse en tredagers egenmelding på jobben, så det er bare å fyre løs så lenge du er i balanse igjen til helgen
Nå må du ikke skremme dolbytor fra å prøve da, vi andre gleder oss jo til se når han skal prøveNå er det veldig få ting eg ikkje putta inn i gapet når det kjem til mat. Eller ting som er meint å være mat.
Den der typen der, det skjer ikkje. Dvs eg har prøvd er rett og slett for nyskjerrig på kva ting smaka. Men det skjer aldri igjen.. Der der er fryktelig ekkelt.
Men kvar sin smak, absolutt
Ja burde nesten kjørt det som en livestreamNå må du ikke skremme dolbytor fra å prøve da, vi andre gleder oss jo til se når han skal prøve
trodde ham visste kva han gjekk til...Nå må du ikke skremme dolbytor fra å prøve da, vi andre gleder oss jo til se når han skal prøve