Retep
Steine galen
Det hadde våre stilig. Evnt berre filma det så lagt det ut på YT ... og so inn her i tråden.Ja burde nesten kjørt det som en livestream
Dolbytor vs surstrømming - minutt for minutt....
Det hadde våre stilig. Evnt berre filma det så lagt det ut på YT ... og so inn her i tråden.Ja burde nesten kjørt det som en livestream
Dolbytor vs surstrømming - minutt for minutt....
Definitivt gi det en sjanse. Poeter og løk ja-.veldig monge digger rakfisk, eg prøva å unngå det, men det går heilt greit ned.Jeg tror vi dropper livestreaming her ifra gitt...
De fleste liker det visstnok ikke, men så er det noen som sier at det er ok/godt sammen med poteter og løk er det vel. Jeg har aldri prøvd surstrømming, men jeg skal gi det en sjanse hvis det skulle passe seg sånn...
Jeg å noen kompiser har fantasert om å prøve det på fest ein gang, men har aldri blitt noe avJeg tror vi dropper livestreaming her ifra gitt...
De fleste liker det visstnok ikke, men så er det noen som sier at det er ok/godt sammen med poteter og løk er det vel. Jeg har aldri prøvd surstrømming, men jeg skal gi det en sjanse hvis det skulle passe seg sånn...
Det hadde jo vært kjedelig å tatt feil…Som svenskene sier :
Surströmming är som Flickans lilla.
Smakar godt, men luktar illa.
Det må vel ned noen Tuborg før DET skjer, håper jeg...Det hadde jo vært kjedelig å tatt feil…
er ikke den allerede bortlovet? DEN GULE altså!?Kanskje en kassettkarusell hadde gjort seg
Nei det holder nok ikke med Tuborg, jeg tenkte mer på sånn flybensin som motoren drikkerDet må vel ned noen Tuborg før DET skjer, håper jeg...
Hadde ikke du en gul en?My precious!
jo da, flere, men kan aldri få for mangeHadde ikke du en gul en?
Du tør å komme med ein sånn påstand her inne på sentralen altsåJeg var vel en av de første som fikk Wiim Pro her inne, men pga. et veldig irriterende problem så ble den raskt satt i boden. Nå går det visst an å unngå problemet etter hva jeg leser i vennetråden, så da prøver vi igjen. Når man sammenligner størrelse og vekt så burde Auralic Aries G1 knuse denne lille krabaten, men etter hva jeg husker så var vel lyden ganske lik...
Vis vedlegget 943804 Vis vedlegget 943805
Med de siste firmware for Wiim Pro, så er problemet med at den hoppet av lokalnettet i standby borte for meg i alle fall.Jeg var vel en av de første som fikk Wiim Pro her inne, men pga. et veldig irriterende problem så ble den raskt satt i boden. Nå går det visst an å unngå problemet etter hva jeg leser i vennetråden, så da prøver vi igjen. Når man sammenligner størrelse og vekt så burde Auralic Aries G1 knuse denne lille krabaten, men etter hva jeg husker så var vel lyden ganske lik...
.....
Jeg har ikke sammenlignet dem direkte, men sist jeg koblet opp WiiM i stedet for G1 så følte jeg ikke at det gikk ut over det lydmessige. Jeg har koblet begge streamerne via coax kabel og hørte ingen umiddelbar forskjell i går heller, men jeg får bruke den litt mer først og så se om jeg kjører en sammenligning.G1 burde absolutt knuse den...
Til prisen er WiiM Pro god, men lydmessig burde G1 være en del steg opp.
Ja jeg har fått med meg at dette skal løse problemetMed de siste firmware for Wiim Pro, så er problemet med at den hoppet av lokalnettet i standby borte for meg i alle fall.
Bare å slå på "Enable IPv6" under Network Status i app'en.
Med de siste firmware for Wiim Pro, så er problemet med at den hoppet av lokalnettet i standby borte for meg i alle fall.
Bare å slå på "Enable IPv6" under Network Status i app'en.
Bare presisere at «Enable IPv6» skal slås av for å fikse problemet har ikke hatt problem med å vekke Pro’en en eneste gang etter detJa jeg har fått med meg at dette skal løse problemet
Min er nå påslått, fungerer knall.Bare presisere at «Enable IPv6» skal slås av for å fikse problemet har ikke hatt problem med å vekke Pro’en en eneste gang etter det
Ja jeg har som sagt fått med meg detBare presisere at «Enable IPv6» skal slås av for å fikse problemet har ikke hatt problem med å vekke Pro’en en eneste gang etter det
Ja, hvis du slipper den ene på den andre fra en fem meters høyde, burde det bli rått parti ift hvem knuser hvemJeg var vel en av de første som fikk Wiim Pro her inne, men pga. et veldig irriterende problem så ble den raskt satt i boden. Nå går det visst an å unngå problemet etter hva jeg leser i vennetråden, så da prøver vi igjen. Når man sammenligner størrelse og vekt så burde Auralic Aries G1 knuse denne lille krabaten, men etter hva jeg husker så var vel lyden ganske lik...
Vis vedlegget 943804 Vis vedlegget 943805
Det nytter ikke å slippe WiiM fra 5m! Den er så lett at den kommer "aldri" til å lande...Ja, hvis du slipper den ene på den andre fra en fem meters høyde, burde det bli rått parti ift hvem knuser hvem
Nå blåser det heldigvis veldig sjeldent nede i kjelleren, men det kan ha sine fordeler at den er liten og lett. Hvis den beholdes i oppsettet så har jeg muligheten til å gjemme den vekk. Ute av syne, ute av sinn heter det visst, men det er ikke sikkert at det er godt nokMed de bøse oppsettene dine sier det seg selv at du ikke kan ha en streamer som blåser vekk i vinden!
Ja, med tanke på resten av utstyret du har, virker det som veldig viktig for deg at det er diskre og lett å gjemme vekkNå blåser det heldigvis veldig sjeldent nede i kjelleren, men det kan ha sine fordeler at den er liten og lett. Hvis den beholdes i oppsettet så har jeg muligheten til å gjemme den vekk. Ute av syne, ute av sinn heter det visst, men det er ikke sikkert at det er godt nok
Hehe.. han sparer/frigjør plass til enda mer McIntosh-utstyr daJa, med tanke på resten av utstyret du har, virker det som veldig viktig for deg at det er diskre og lett å hjemme vekk
Joda det gjør du, du vet det bare ikke selv endaJeg håper bare ikke at McIntosh kommer med en matchende streamer MS12000...
En viss gjennomtrekk har det vel vært, etter det jeg har sett i denne trådenNå blåser det heldigvis veldig sjeldent nede i kjelleren
Da tror jeg du har sett feil…En viss gjennomtrekk har det vel vært, etter det jeg har sett i denne tråden