TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Sjå no 1-1
Kalkunpølse med Tomatsild…Pølsesild?
Godt at kampen var til glede for noen…Lenge siden jeg har kost meg såpass med en Manchester United kamp
Dette er jo helt på Viggonivå, han sysla med ting som stekt sild med sjokoladeglasur i tillegg til viggofoner og annetHer er forøvrig en annen variant med middagspølse og tomatsild som kan anbefales for dem som liker slikt…
Vis vedlegget 982386
Ja du får bare gønne på med nye varianterGodt nyttår . Jeg er nesten, bare nesten mer imponert av hva du har på skiva en antall blå bokser du har i kjelleren. Måtte 2024 gi meg nye inspirasjoner til uprøvde varianter av påleggs blandinger via Setesdalen ned til fyrtårnet i sør.
Stekt sild med sjokoladeglasur hørtes ikke så veldig godt ut, men man vet ikke før man har prøvd…Dette er jo helt på Viggonivå, han sysla med ting som stekt sild med sjokoladeglasur i tillegg til viggofoner og annet
Alt det folk kan spise ... Godt NyttårSå var nyttårsmiddagen unnagjort og jeg er hjemme igjen for å passe på hundene under rakettoppskytingen. Vi har samme mat på nyttårsaften som på juleaften, men som sagt før så er det litt variasjoner på hva som brukes. Svigers feks. har pinnekjøtt inntil, men det har ikke vi. Så har svigers Nepespa som er baser på kraften fra kokte neper, mens vår kan kalles Fiskespa siden den lages av kombinasjonen av kraft fra neper og fisk. Så har man også Kjøttspa basert på kraften fra kjøtt, men det er jeg usikker på om jeg har smakt. Dette er tradisjonsmat som har blitt brukt i Øvre Setesdal siden "tidenes morgen" og for oss som kommer her ifra så blir det ikke jul uten
Nå smalt det for øvrig ganske bra ikke så langt her ifra, men hundene takler det heldigvis fint foreløpig
Vis vedlegget 982491 Vis vedlegget 982492 Vis vedlegget 982493
Ja det er helt ufattelig at noen kan spise fisk og "suppe"Alt det folk kan spise ... Godt Nyttår
Ja det er veldig godt, men skjønner jo at det ikke er mat for alleDet så helt deilig ut Tor God nyttår og skål
mvh
Og?glad for at man har nok av både strøm og ved
Jeg har nok av "godsaker" på lager, men det får vente til Helga kommer…Og?
Du glemte det viktigste
Såpass ja :O
Med "Rør-Toskebokser" så kunne man sittet ute i 40 minus og kost seg...Såpass ja :O
I dag er det -19 her på Konnerud i Drammen. Får satse på at lokaljenta Kristine Stavås Skistad ikke kjører intervall-trening nede på skistadion i dag
Toskeboksene gjør vel at det uansett er behagelig lytte-temperatur foran anlegget?
Ja 26 her i dag tidlig og over 30 ein plass i nærheten på veg til jobb som det alltid er litt kaldere
Trer du på èn ullsokk per forsterker så de ikke fryser på r"ørene"?Med "Rør-Toskebokser" så kunne man sittet ute i 40 minus og kost seg...
Jeg har en varmepumpe i kinorommet som også varmer opp stereorommet. Når det er såpass kaldt ute så kan det bli litt småkaldt i stereorommet selv med to rørforsterkere, men et par ekstra tykke ullsokker løser det "problemet"
Det er 25 blå her nå så turen med KoKo-hunden ble heldigvis kort…Du får "varme" deg på en Tuborg, for nå er Helga her!