Ja da er vi enige om at de klarte seg ganske braSynes ManU klarer seg bra, det er jo bare 0-2 etter en halvtime;-)
Jeg må ha vært ganske snillHadde du vært snillere, hadde kanskje Julenissen kommet til OT![]()
Ja, det må jeg si! Imponerende opphenting og bra for PL-tabellen;-)Ja da er vi enige om at de klarte seg ganske bra![]()
Har du våknet? Du får heller fantasere om varmere strøk eller noe…Da får Ten Hag muligens beholde jobben
Det er en vinn - vinn-situasjon![]()
Drømmer om varmere strøk, og håper Ten Hag får gave fra United, dobbel lønn og 15 års lang kontrakt.Har du våknet? Du får heller fantasere om varmere strøk eller noe…![]()
![]()
Føkk off....Ja da er vi enige om at de klarte seg ganske bra![]()
Jeg vet ikke om alle er fornøyde, men det er i alle fall jeg! Dette er favoritten min…Når Lemmy spiller rockabilly er vel alle fornøyd?![]()
Nei det kunne ane meg at det ikke passet helt inn hos deg…Jeg er så absolutt ikke fornøyd
mvh
Man kødder ikke med et strøkent 70-talls bad…Annen standard på badet enn hifi-rommene.![]()
Det ble nok ikke noen støvsuging, men jeg sluttet klokelig av når hun kom hjemBare pass på å støvsug teppet i gangen Tor ,, så blir nok fruen glad . )
Kansje rekker du denne og ,
Jeg tråkker i salaten rett som det er, men jeg har heldigvis en snill og tålmodig kone..Du for ff meg forstått allt du Tor
og
Heldig vis er ikke alle damer " like heller ,, erfaring : )
S/N ratio: | >100 dB |
THD: | 0.05% |
Crosstalk: | >80 dB, -3 dB |
Delefilteret lager sus i høyttalerne. Det er lett hørbart fra lytteposoisjon og den som ikke hører det trenger høreapparat
S/N ratio: >100 dB THD: 0.05% Crosstalk: >80 dB, -3 dB
vs C 12000
Signal To Noise Ratio (Moving Magnet)83dB
Signal To Noise Ratio (Moving Coil)79dB
Signal To Noise Ratio (High Level)107dB
Så Omnitronix´s bedre enn 100db gjør nokk ikke det helt store.
Bli´r nokk en "påstand", om man mener, at man kan høre "støyen"![]()
Ja det kan godt være et spørsmål om tilpasning av gain. Jeg kommer til å skru ned gain enda litt til å se hvordan det blir. Jeg har også plenty av gain å gå på, så det blir sikkert ikke noe problemDa er det jo bare ett gain/tilpassing spørgsmål.
Da jeg brukte Magnepanene, var annlegget kopplet opp som normalt.
Da jeg fikk Asathor opp i stuen med 10+++dB mere følsomhet, var det mye sus.
Kjøpte 4 dempeledd RCA/RCA med 10-15-20dB dempning fra pre til de 2 monoblokkene og de 2
sub´ene. Står på -15dB. Ingen sus og mere enn nokk gain til å blåse meg ut av huset![]()
S/N på Omnitronic´en (som jo i bunn og grunn er en verdi ved ett gitt input til ett gitt output)
er hverken verre eller bedre enn på Mc´en![]()