JonasH
Naturlig nysgjerrig
Gratulerer med ny forsterker
Hva finnDen erstatter en MC501 som jeg har hatt siden 2012 og da ender vel den på Finn ila noen dager…
Takk for detGratulerer med nok en lekker forsterker
Dæven ,,da er det borget for påske moro )Ja jeg tente et blått lys i stad! Jeg ofret noen vinduer og hentet 1 stk. kortreist MC601 tidligere i dag…
Den erstatter en MC501 som jeg har hatt siden 2012 og da ender vel den på Finn ila noen dager…
Vis vedlegget 1010877 Vis vedlegget 1010879 Vis vedlegget 1010880 Vis vedlegget 1010881
Takk for det! Ja det ble omsider litt påske moro herDæven ,,da er det borget for påske moro )
Vel unt Tor
Nei det vet man jo aldri, men jeg tar sjansen med tanke på at pokerkvelden skal være hos svigersTror jaggu jeg hadde blitt med på pokerkveld. Du aner ikke hva du går glipp av, selv med håndtak!
Ja kjøpestopp er skikkelig skummelt…Nei nå ble jeg overasket... Kjøpestopp er en skummel ting Gratulerer med nok en "boks" ! Å denne har tross alt håndtak å alt
Nei av og til så kan man virkelig lure på hvor lite de tilsynelatende skjønner…Skammelig når kvinnfolka ikke skjønner fortreffeligheten av å få nye håndtak Slitan!
Takk for detJa det er skumle greier, bare se på @HoJ - han har jo aldri handlet så mye som etter han satte kjøpestopp
Meget lekkert
Lenge siden jeg har handlet noe som helst...Ja det er skumle greier, bare se på @HoJ - han har jo aldri handlet så mye som etter han satte kjøpestopp
Meget lekkert
Det er bare pga. at du er bortreist…Lenge siden jeg har handlet noe som helst...
Over en hel uke siden.
Holdt på å skrive at jeg heller ikke ventet på noe, men venter med å skrive det...Det er bare pga. at du er bortreist…
Tenkte på deg med en gang jeg så den annonsen. Lurt å bytte!Ja kjøpestopp er skikkelig skummelt…
Jeg har lenge tenkt at hvis det mot formodning skulle dukke opp 1 stk. MC601 en eller annen gang så var jeg klar for en liten oppgradering. Det var kanskje ikke helt det rette tidspunktet, men hvor ofte dukker det opp 1 stk. til salgs…
Om det var så lurt kan sikkert diskuteres (spør fruen feks…), men sånn ble det nå. At jeg fikk den levert i "nabolaget" gjorde det siste utsalget, men jeg hadde sikkert kjøpt den uansett…Tenkte på deg med en gang jeg så den annonsen. Lurt å bytte!
Det er en fin CD. Har den samme og liker den vedig godt, god lyd også!Det blir ikke mange Mo-Fi platene her i gården, til det er jeg for lat. Spilte hele Creedence platen i stad og når man liker 2/3 av sangene så er det bare moro. Avslutter med litt tøff musikk for kvelden
Vis vedlegget 1011615 Vis vedlegget 1011616
Helt klart god lyd på denDet er en fin CD. Har den samme og liker den vedig godt, god lyd også!
Nei ikke enda! Jeg er litt usikker på om jeg har bruk for den, men det er under vurdering…Så du er i gang å lager en slik nå.
Fikk du spørsmål om ullsokker også?Selv om jeg har passert 50 og er feit som en gris, så er fremdeles min mor "bekymret" for om jeg får i meg nok mat når fruen er borte. Jeg takket høflig nei til middag både i morgen og på lørdag siden jeg allerede har bestilt 2 stk. Thai Tapas, en til hver kveld. Dette er ganske store porsjoner og sist jeg kjøpte så var det tenkt at jeg og fruen skulle ha hver sin, men da hun så porsjonene så tok hun vekk den ene og gjemte den til neste dag. Dere kan tro skuffelsen var stor der og da, men nå er der ingen hindringer på veien og alt kommer til å gå rett i grisen…
Vis vedlegget 1012432
Nei, men det har jeg allerede på! Jeg er jo tross alt over 50…Fikk du spørsmål om ullsokker også?