Nja, enkelte dager er det godt med Indrefilet og andre dager smaker det best med hummerJa det er easy peasy hvis du spør meg også![]()
![]()
![Smilende fjes med smilende øyne :blush: 😊](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f60a.png)
![Grinende skrikende ansikt :laughing: 😆](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f606.png)
|
Nja, enkelte dager er det godt med Indrefilet og andre dager smaker det best med hummerJa det er easy peasy hvis du spør meg også![]()
![]()
Jeg har hørt at enkelte i Valle var litt nazivennlige under krigen, men kjenner ikke til mer enn det. De dette ev. gjaldt har vel ikledd seg furudressen for lenge siden så hvis du tenkte å gjøre noe med det kan det bli litt vanskelig…Setesdøler er også kjent for rykkja og for å være nazivennlige under krigen.
Og det gikk hardt for seg når det var julefest i kirka litt lengre ned i dalen.
Skummel type gitt…Se opp for han herre når du er ute .
![]()
harley davidson ghost
viking music (blood revenge) pawl d beats #bike #bikelife #harleydavidson #dragraceyoutube.com
Neida, Nasjonal Samling med sitt program om gjenreise odelsbonden hadde mange tilhengere.Jeg har hørt at enkelte i Valle var litt nazivennlige under krigen, men kjenner ikke til mer enn det. De dette ev. gjaldt har vel ikledd seg furudressen for lenge siden så hvis du tenkte å gjøre noe med det kan det bli litt vanskelig…![]()
![]()
![]()
Tøff sykkel, men ikke noe for meg. Jeg skal helst sitte "rett opp og ned" og putre forsiktig av sted…Nå ble vel øynene våt eller
![]()
😈 Harley-Davidson Night Rod ‘Orange Mammoth’ by DD Designs
🔥 Posted in https://darkkustom.com/harley-davidson-night-rod-orange-mammoth-by-dd-designs/www.darkkustom.comBuilder DD DESIGNSContact contact@devindiegodesi...youtube.com
Råeste HD jeg har sett på lenge. Kom te pappa;-)Nå ble vel øynene våt eller
![]()
😈 Harley-Davidson Night Rod ‘Orange Mammoth’ by DD Designs
🔥 Posted in https://darkkustom.com/harley-davidson-night-rod-orange-mammoth-by-dd-designs/www.darkkustom.comBuilder DD DESIGNSContact contact@devindiegodesi...youtube.com
Må se om jeg får den med meg… takk for tips!Det ble denne. Grei nok film, men trist å se denne slaktingen av Bison som foregikk. Rulleteksten etter filmen sa at det fantes ca. 60 mill. Bison før slaktingen startet og at det var ca. 300 igjen når det stoppet.
Vis vedlegget 1032572
Takk for det! Den er spist opp allerede og smakte fortreffeligDen ser ut til å ha merker etter tarmen den er trykket ut av. God appetit!
Motoren hjemme på en søndagskveldPølse og cola hørtes godt ut men sportIkke så mye
mvh
Hva tom for majo eller det beordret slim linje fra fruen.Nå er det tid for å se min første kamp i EM. Jeg pleier ikke å se så mange kamper i gruppespillet, men følger alltid med England
For øvrig kun Cola og snabb fra Jens Eide i kveld![]()
Vis vedlegget 1032694
Hun ymtet faktisk frempå om vekten min i går, men jeg fikk ingen "ordre". Har majones, men valgte å ta den bar i kveld…Hva tom for majo eller det beordret slim linje fra fruen.![]()
Klarer England seg igjennom gruppespillet? Jeg tviler.Nå er det tid for å se min første kamp i EM. Jeg pleier ikke å se så mange kamper i gruppespillet, men følger alltid med England
For øvrig kun Cola og snabb fra Jens Eide i kveld![]()
Vis vedlegget 1032694
De imponerte ikke så mye i dag totalt sett, men jeg tror de klarer detKlarer England seg igjennom gruppespillet? Jeg tviler.
Da mangler vel bare Seljordsfestivalen?Først så fikk jeg melding fra en kamerat om at Golden Circle billetter var bestilt og så kom en ny melding fra en annen kamerat om at hotell var booket denne helgen. Det er kanskje litt tidlig å pakke, men dette blir moro! Selv om han skal ha noen konserter på bla. Lerkendal etter dette, så blir det nok masse trøndere og andre raringer fra indre bygder i Oslo den helga…![]()
![]()
![]()
![]()
Vis vedlegget 1032937
Jeg har vært der, men det begynner å bli noen år siden nå...Da mangler vel bare Seljordsfestivalen?![]()
Holder meg i øssfåll jeg. Ble Shanghaiet da...Først så fikk jeg melding fra en kamerat om at Golden Circle billetter var bestilt og så kom en ny melding fra en annen kamerat om at hotell var booket denne helgen. Det er kanskje litt tidlig å pakke, men dette blir moro! Selv om han skal ha noen konserter på bla. Lerkendal etter dette, så blir det nok masse trøndere og andre raringer fra indre bygder i Oslo den helga…![]()
![]()
![]()
![]()
Vis vedlegget 1032937
Dette er selvfølgelig nøye planlagt! Fruen har fri på begge turene mineHvem skal passe hundene når du er bortreist og fruen er på "langtidsjobb"?
Flott. Det beste for dyra er det beste! God tour og rock on!Dette er selvfølgelig nøye planlagt! Fruen har fri på begge turene mine![]()
Det blir uansett to korte turer. Det blir bare en overnatting pr. tur, begge fra onsdag til torsdag
Broren til fruen og kona mistet for øvrig hunden sin nylig pga. alder så den "normale" hunden blir kanskje hos dem hvis de har lyst. Den er hos dem nå disse dagene og jeg tror de likte å ha en hund i huset igjen![]()
Ja dette blir nesten som å være rockestjerne på tour, men jeg slipper heldigvis å spille og synge foran en haug med tilskuere! Det skulle tatt seg ut…Flott. Det beste for dyra er det beste! God tour og rock on!![]()
Tor of Norway vettu!Ja dette blir nesten som å være rockestjerne på tour, men jeg slipper heldigvis å spille og synge foran en haug med tilskuere! Det skulle tatt seg ut…![]()
![]()
Nå må du ikke la deg friste til å spise opp KoKo-hunden sin mat daSå var det tide å runde av med litt småsnacks. KoKo-hunden var kjempeglad når jeg kom opp ifra kjelleren, men inntok sofaen umiddelbart etterpå. Så blir det vel oss to til sengs som det alltid blir når fruen ikke er hjemme…
Vis vedlegget 1033380
![]()
Nei de stakkars hundene må ha det lille de får i fred! Fruen ville slanke dem litt og da forsvant skiva med Leverpostei fra menyen. Så var jeg til dyrlegen med begge to i forrige uke og hun sa også at de burde slankes litt. Da er vi nede på to sånne porsjoner til dagen. Ikke mye hvis du spør meg…Nå må du ikke la deg friste til å spise opp KoKo-hunden sin mat da![]()
Ja ser her ja - nei de trenger nok den maten der ja, var ikke mye å bli feit påNei de stakkars hundene må ha det lille de får i fred! Fruen ville slanke dem litt og da forsvant skiva med Leverpostei fra menyen. Så var jeg til dyrlegen med begge to i forrige uke og hun sa også at de burde slankes litt. Da er vi nede på to sånne porsjoner til dagen. Ikke mye hvis du spør meg…
Vis vedlegget 1033391