motoren
Æresmedlem
Fisk er min favoritt mat og ellers alt fra havet
mvh
mvh
Men nå var det vel ikke mat som var temaetFisk er min favoritt mat og ellers alt fra havet
mvh
Grønt til kjøtt forholdet var helt feil.. var jo noe jævelsk med veganer kost på denTror det er standard på Bykles beste bensinstasjon!
Hva har fisk med mat å gjøre?Men nå var det vel ikke mat som var temaet
Det går ofte an å spise den.Hva har fisk med mat å gjøre?
Skjønner den jo. Har spist mye rart, jeg.Kan dere ikke se videoen da og om dere ikke skjønner den, send meg gjerne en PM.
+1Skjønner den jo. Har spist mye rart, jeg.
Mvh
Pøh! At man kan putte noe i kjeften betyr ikke at det er mat. Dette vet de fleste toåringer etter å ha forsøkt seg på f.eks småstein, kvister, brukt tyggis osv etcDet går ofte an å spise den.
Mvh
Så ut som nydelig mat hos morFruen var på befaring i dag og Jostein har fremdeles ikke begynt å bygge, så dette må være FAKE NEWS!!!!
Vedrørende alle de flotte mattipsene i tråden så kan jeg informere om at jeg liker det meste om det er kjøtt, fisk, fiskesuppe eller tomatsuppe! Det ble for øvrig frikassé hos mor i dag og så en passelig norsk snabb til kvelds
Mellom frikassé og snabb så ble det oppkobling av anlegget hos kameraten. Som fryktet så låt det ikke bra, men ingen innstillinger er gjort. Det meste er kjøpt brukt og hovedmålet for kvelden var oppkobling og sjekke at alt virket. Kameraten blir bortreist i helga, så da får vi heller ta en kveld igjen til uka. Det passer for så vidt greit siden jeg skal på tur i morgen og forhåpentligvis får "fri" på lørdag…
Vis vedlegget 1055988 Vis vedlegget 1055989Vis vedlegget 1055991
Ja det blir veldig fint både i dag og i morgen! Ha en fin helg du også på Hovden0,2 grader på Hovden og skyfri himmel. Fin busstur med Setesdalekspressen i går.
Ha en flott helg.
Ja sånn kan det gå når man drikker Tuborg og kobler samtidig...Så ut som nydelig mat hos mor
Ikke så rart at dette ikke låt, her må det jobbes med plassering da det ser ut som dere har gått for en heftig toe-OUT! For ikke snakke om at dere ser ut til å ha blitt skremt av kabeltrådene på HFS slik at det ikke tas sjansen på å bruke hverken strøm- eller høyttalerkabler
Så her er det nok mye uforløst potensiale
Bor ikke dere sørpå?
Ja jeg ødela noen penger, men det kunne vært verre…Hva har du ødelagt en masse penger nå da.
Ja jeg hadde en stopp i Mulebakken etter at jeg hadde hentet Børre og BrynjarUt i fra bildene så har du vært på Mulebakken...
Da vet jeg hvem du besøkte, du kjørte også forbi leiligheten vi eide før.
Takk for detGratulerer med nye betongtuber
Særdeles hyggelig besøk igår Det må gjentas! Takker for invitasjonen til "grottebesøk". Den skal benyttes en gang d passerKortversjonen er at jeg mangler skikkelig trøkk i den dypeste bassen i begge rommene. Før jeg kvittet meg med mine SVS PB12-Plus/2 og Ultra/2 så testet jeg med en av de sistnevnte på hver side av sofaen og det ga et ganske rått lydtrykk i sofaen. Akkurat det trykket savner jeg inn i mellom og jeg har en stund fundert på å teste dette igjen med en SVS PC13-Ultra tube på hver side av sofaen. Som sagt så gjort og når det dukket opp 2 stk. i samme område så jeg jeg på en dobbeltsmell der! I tillegg så kjørte jeg nesten forbi døra til @Trg og da ble det en liten stopp der også
Jeg har bare satt dem på plass, men sånn ser kinorommet ut nå. Jeg har vært opptatt hele uken og prioriterer friskmelding av MC451 i kveld kontra kobling/"justering" av to SVS tuber i halvfylla. Jeg fikk 2 stk. nye rør fra Neby på torsdag, men jeg fikk et lite "OCD-problem". De rørene jeg hadde liggende er ikke like som de som stod i MC451 og de to mye er like de jeg hadde liggende fra før. Da har jeg selvfølgelig satt i de åtte rørene jeg hadde liggende sånn at alle er like. Jeg går ut ifra at blokkene er frismeldte, men det må verifiseres over X antall timer med X antall Tuborg…
Vis vedlegget 1056473 Vis vedlegget 1056475 Vis vedlegget 1056476 Vis vedlegget 1056477 Vis vedlegget 1056478 Vis vedlegget 1056479 Vis vedlegget 1056480 Vis vedlegget 1056481 Vis vedlegget 1056482 Vis vedlegget 1056483 Vis vedlegget 1056484 Vis vedlegget 1056485 Vis vedlegget 1056488 Vis vedlegget 1056489
Jo takk i like måte! Det var veldig hyggelig og jeg er ikke i tvil om at vi finner (summe)tonen over et par/tre Tuborg hvis du skulle komme deg over fjellet en tur…Særdeles hyggelig besøk igår Det må gjentas! Takker for invitasjonen til "grottebesøk". Den skal benyttes en gang d passer
Here we go again
Takk for det! Skål og god helg til deg ogsåSkål og god helg , venter spent på om det blir knall med nye basser. Må jo bare si GRATTIS.
Fare for d blir "det oppnås ikke kontakt med mobilabonnementen".....Jo takk i like måte! Det var veldig hyggelig og jeg er ikke i tvil om at vi finner (summe)tonen over et par/tre Tuborg hvis du skulle komme deg over fjellet en tur…
Takk for det og ha en fortsatt fin helg du ogsåHa en fortsatt fin helg Tor og grattis med nye subber Litt av noen oppsett du har
mvh