Nei det har jeg ikke skjønt og kommer aldri til å skjønne det hellerJa vi skjønner det litt på hver vår måte. Bassfattig musikk skal jo være Bassfattig - har du ikke skjønt det da
Delirium Tremens er livsfarlig. Kan ikke bare slutte å drikke brått."plutselig" så sitter jeg der og forhåpentligvis "rister" i sofaen…
Ligner vel mer på beverdammen. To ganger på kort tid.Du skulle jo tatt deg en tur her vet du.
Beverøya er en helårsåpen camping i hjertet av Bø!
Ja den er sikkert helt kanon!... Vel, da må jeg beklage feilinformasjonen.Skal ikke utelukke at kameraten min vil spille Teddy Nelson og Skeeter Davis i morgen, men det vil tiden vise. @Trg har feilaktig opplyst at denne sangen stadig går hos Dolbytor, men den ble nylig lastet ned så det er feil! Riktig svar er selvfølgelig "Bonde Ifrå Hamlagrø"
Vis vedlegget 1057977 Vis vedlegget 1057978 Vis vedlegget 1057979
Ja prøv den i stedet og jeg kan garantere at du får en heeeelt annen opplevelse av Teddy Nelson, men husk å kaste innpå mengder av Tuborg først…Ja den er sikkert helt kanon!... Vel, da må jeg beklage feilinformasjonen.
Det siste skal jeg iallefall klareJa prøv den i stedet og jeg kan garantere at du får en heeeelt annen opplevelse av Teddy Nelson, men husk å kaste innpå mengder av Tuborg først…
Tror nok at det må bli vanvittige store mengder av det mestehusk å kaste innpå mengder av Tuborg først…
Tipper at du glatt hadde kastet innpå 3 Jeltsin hvis du satt tjoret fast i stolen her med Teddy på repeat…Tror nok at det må bli vanvittige store mengder av det meste
mvh
Det måtte ha vært 3 liter i så fallTipper at du glatt hadde kastet innpå 3 Jeltsin hvis du satt tjoret fast i stolen her med Teddy på repeat…
Ja det tok jeg som en selvfølge, men jeg glemte MINST i setningen der…Det måtte ha vært 3 liter i så fall
mvh
Ja det går sikkert også fint, men blir det like "finhakket" som med en multiklipp?Løv kan også fjernes slik.. funket fint
Neida et flyger helt over til naboenJa det går sikkert også fint, men blir det like "finhakket" som med en multiklipp?
Nei det er klart at når du har skrudd sub’ene til å gi heftig bass på panfløyte, så kan det fort bli for mye av det gode hvis det plutselig er musikk med god bassfundament Får unne deg en siste Tuborg før du tar kveldenDet er som vanlig vanskelig å slutte av når man først har fått "fyrt opp kjelleren", men jeg må vel få stengt av her snart. Jeg må på jobb i morgen og KoKo-hunden ligger oppe og håper forhåpentligvis på en natt i dobbeltsenga så lenge fruen ikke er hjemme...
Dette er ikke en type musikk jeg spiller mye, men akkurat denne er veldig bra syns jeg. Bassen er litt ubestemmelig og må skrus kraftig ned, i alle fall her hos meg. Kjekt med fjernkontroll på sub-volumet da…
Vis vedlegget 1058006
Jeg er på siste Tuborgen nå og prøver å roe ned så godt jeg kan, men det er ikke så lett gittNei det er klart at når du har skrudd sub’ene til å gi heftig bass på panfløyte, så kan det fort bli for mye av det gode hvis det plutselig er musikk med god bassfundament Får unne deg en siste Tuborg før du tar kvelden
Takk i like måte! Nå er det helg om ca. 2 minutterHa en strålende fin helg .
Fra Ac/Dc til det der???? Tror heller du trenger å styrte den Motorhead whiskyen din....Besøket tok for seg alle Coop butikkene oppover Setesdalen på leting etter en eller annen cider med blåbærsmak og siste sjanse var da Coop Extra butikken på Hovden. Det ble derfor ikke så lange besøket, men spilling ble det. "Ikkje kjip dæg med volumet nå" fikk jeg beskjed om fra kameraten min når AC/DC skulle på, så da var det bare en ting å gjøre. Jeg har spilt høyere før, men da klarer ikke rør-delen å levere mer og lyden i diskant/mellomtone flater ut...
Jeg er nok ikke helt på bølgelengde med dem som mener at 5W holder på Klipschorn, selv om det er ganske høyt når nåla ligger å pendler mellom 1.5W og 15W. Jeg har 150 "rør-watt" kun til diskant/mellomtone på Klipschorna og det "bruker jeg opp" når det dras på skikkelig. Volumet er da idiotisk høyt og jeg spiller veldig sjeldent så høyt lenger, men det er nå gøy en gang inn i mellom…
Siden jeg først er i gang så kan jeg like godt skryte litt mer av hvor nødvendig jeg syns det er med volumstyring av subbene. På AC/DC så må volumet opp og da hadde jeg -18 i volum. På de mest basstunge sangene så er jeg nede på -30 og hverken kalibrering eller en haug med preset’s kan erstatte denne fleksibiliteten i mitt hode. Før så hadde jeg 2 stk. Velodyne SMS-1 kun til volumstyring av subber, men de ble solgt til fordel av MiniDSP SHD. Målet er uansett å få kalibrert dette av en "proff" en eller annen gang, men jeg lever fint med det som det er nå
Nei nå får jeg roe ned med litt Diggy Liggy på passelig volum og en ny Tuborg…
Vis vedlegget 1058520 Vis vedlegget 1058521 Vis vedlegget 1058522 Vis vedlegget 1058523 Vis vedlegget 1058524
Fra Ac/Dc til det der???? Tror heller du trenger å styrte den Motorhead whiskyen din....
Ørene mine tåler ikke noe særlig mer enn det jeg har nå, men jeg kan jo oppgradere å flytte anlegget ut på plenen mens jeg sitter inne og "jazzer" påÆ det manglet ennå litt på volumet, kunne ikke høre deg på andre siden av fjellet. Så det må nok en oppgradering til
Bra jobba Palace
Du er flink til å gjøre mye ut av lite
Tenkte du på foppall eller generelt?Du er flink til å gjøre mye ut av lite