Da er vi 3…Da er vi 2
mvh
|
Da er vi 3…Da er vi 2
mvh
Beklager da har jeg misforstått! Er litt småfull her…På ingen måte! Ment som hyggelig spøk, men skjønner at det buklander. Skal ta min dårlige humor andre steder![]()
Kjenner til den. Men min er : demper du degJeg fikk forøvrig en standard sms om at hvis jeg skulle sitte lenger så måtte jeg inn på det "andre" rommet…
Vis vedlegget 819519
VakkertJeg fikk forøvrig en standard sms om at hvis jeg skulle sitte lenger så måtte jeg inn på det "andre" rommet…
Vis vedlegget 819519
Når de tar med både for og etternavn, ja da er det alvor! Det er feks. ikke riktig tidspunkt å være "morsom" på…Det var an…. Og hvis det er ekstra alvorlig, tas for og etternavn med![]()
Må innrømme at Juicy IPA er blitt min favoritt øl.. Normale IPA'er er jeg ikke glad i.Jeg har ingen fordommer og har ingen problemer med å innrømme at jeg liker noen form for øl, men jeg har som sagt ikke til dags dato drukket noen form for IPA, hjemmebrygget eller mikrobryggeriøl som er godt. Jeg drikker det meste hvis jeg er på fest, men det trenger ikke være godt for det…![]()
![]()
Jeg misstenker at om han hadde fått fortsette så hadde nok resultatene sett noe bedre ut enn de har gjort med raggdukken..Å heie City er en jæ mager trøst.. Tror Ole G ikke hadde gjort det noe verre... Det mannskpet som er der nå er håpløst akterutseilt, uavhengig av trener dessverre![]()
Ja, soverommet er rett over stereo rommet og stuen er rett over hjemmekinoen. Når hun forflytter legemet sitt fra stuen til soverommet så må Dolbytor tøfle fint og forsiktig motsatt vei når sms’en kommer. Det fungerer i grunnen ganske greit…Et av rommene under soverommet oppe?
Jeg tror ikke det da laget tilsynelatende var i full oppløsning når han dro, men det har ikke blitt noe bedre…Jeg misstenker at om han hadde fått fortsette så hadde nok resultatene sett noe bedre ut enn de har gjort med raggdukken..
Ja ikke noe tvil om det.. noe var absolutt på gang i negativ retning. Og som vanlig får manager fyken for det. Det er vel hovedgrunnen til at jeg ikke liker fotball eller følger særlig med.. Ole får sparken pga et gjeng overbetalte sytepaver som ikke vet å knyte skolissene engang.. Ingen mennesker er verdt ukeslønner på flertall millioner..Jeg tror ikke det da laget tilsynelatende var i full oppløsning når han dro, men det har ikke blitt noe bedre…![]()
Ja pengene rår, men jeg syns ikke synd på Ole. Han tjente vel 300-400 millioner på den korte tiden han var der...Ja ikke noe tvil om det.. noe var absolutt på gang i negativ retning. Og som vanlig får manager fyken for det. Det er vel hovedgrunnen til at jeg ikke liker fotball eller følger særlig med.. Ole får sparken pga et gjeng overbetalte sytepaver som ikke vet å knyte skolissene engang.. Ingen mennesker er verdt ukeslønner på flertall millioner..
Jeg tror nok Ole hadde klart å samle troppene igjen med å gjøre noen små grep over 2-3uker.. men det er jo ikke tid en god manager kan få når pengene rår![]()
Ja helt enig, ble veldig fintVirkelig lekre med gitter på!
En ting er 100% sikkert og det er at gitteret blir værende enten av eller på...Avskrudd - penest med. Påslått - gitter av......
trodde et øyeblikk du snakket om damer og klær, og ikke om forsterker og gitter.Avskrudd - penest med. Påslått - gitter av......
For at rør skaper så fantastisk lyd?Hvorfor ha rørforsterker om den ikke skal se ut som en når den er i bruk...![]()
Godt du innrømmer det... Sannheten måtte komme for en dag..For at rør skaper så fantastisk lyd?![]()