TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ikke rart det ser bedre ut etterhvert som ølboksene konsumeres
Jeg kjørte forbi i dag, TO ganger til og med…Du skulle jo tatt deg en tur her vet du.
Beverøya er en helårsåpen camping i hjertet av Bø!
Ja jeg mener at jeg så et kjent fjes derSå du noen kjente der da
Ja sånn har det blitt i dagens samfunn, det kommer nye ting hele tiden…Første gang jeg ser et dikringsskap med integrert knaggrekke
Kommer nok noe fra Lessloss snart Men bare til dansk strømHva blir det neste , trådløs strøm
Hadde det enda vært med Tuborgsmak!I år er du reddet til jul
Vis vedlegget 1055372
Har hatt trådløs strøm i flere år til campingvognen.. funker helt ypperlig.Kommer nok noe fra Lessloss snart Men bare til dansk strøm
mvh
Her i Bykle er vi nå "innesperret" med ganske omfattende veiarbeider på begge sider av bøgda. For å komme ned på hytta så må man gjennom to korte tunneler og begge er stengt for oppgradering. Så har de åpnet den gamle veien som var der før tunnelene kom, men det medfører følgebil og kjøring kun i en retning døgnet rundt. Dette medfører igjen at det blir vanskeligere å følge opp Jostein, men ved sist befaring på lørdag så hadde han fremdeles ikke bygget noe. Enten så har han flyttet (meeeeeget tvilsomt...) eller så venter han på riktig tidspunkt for å iverksette et sånn 1-2-3-Ferdig prosjekt (meeeeeget sannsynlig...). Hvis han bygger nå så er det uansett bare å la det være og innrømme nederlaget. Det nærmer seg vinter og jeg har ikke samvittighet til å la Jostein med familie møte vinteren uten hus og tilhørende matlager...Lenge siden vi har hørt noe om Josten? Er han fortsatt i hi-bygging? Og Dam-bygging?
Josten er en luring, han har "fikset" begge tunellene slik at han får jobbet i fred en god periode Han jobber nok på med byggingen av et skikkelig herskapshus med demningen sin og lagrer opp både treflis, ribbe og akevitt til julefeiringenHer i Bykle er vi nå "innesperret" med ganske omfattende veiarbeider på begge sider av bøgda. For å komme ned på hytta så må man gjennom to korte tunneler og begge er stengt for oppgradering. Så har de åpnet den gamle veien som var der før tunnelene kom, men det medfører følgebil og kjøring kun i en retning døgnet rundt. Dette medfører igjen at det blir vanskeligere å følge opp Jostein, men ved sist befaring på lørdag så hadde han fremdeles ikke bygget noe. Enten så har han flyttet (meeeeeget tvilsomt...) eller så venter han på riktig tidspunkt for å iverksette et sånn 1-2-3-Ferdig prosjekt (meeeeeget sannsynlig...). Hvis han bygger nå så er det uansett bare å la det være og innrømme nederlaget. Det nærmer seg vinter og jeg har ikke samvittighet til å la Jostein med familie møte vinteren uten hus og tilhørende matlager...
Ja Jostein er helt klart en luring og jeg regner som sagt med at han bare ligger å venter på rette anledningen! Det går ikke mange dagene før denne dammen er oppe igjen når han først gir gass...Josten er en luring, han har "fikset" begge tunellene slik at han får jobbet i fred en god periode Han jobber nok på med byggingen av et skikkelig herskapshus med demningen sin og lagrer opp både treflis, ribbe og akevitt til julefeiringen
Tror det er standard på Bykles beste bensinstasjon!Czn Burak Diet Big Burger
Videoyu beğendiyseniz like butonuna basmayı, kanalımıza abone olmayı ve yorumlarda düşüncelerinizi yazmayı unutmayın! If you like the video, don't forget to ...youtube.com
Ble du sulten nå
sTor spesial med alt!På Bykle går det rykter om at det kommer en familie burger.
Vis vedlegget 1055662
Heller fiskesuppe enn tomatsuppe 🫢
Trukke du har sett filmsnutten jeg eller så skjønte du den ikkeFisk er kattemat
Ikke sett, vil heller ikke se ,bare konstanterer at fisk er kattematTrukke du har sett filmsnutten jeg eller så skjønte du den ikke