Jo takk i like måte! Hund + Tuborg kan jo ikke bli bedre
2 til henne og resten til deg?Her har man allerede vært oppe en time og det venter stekte "dvergegg" på fruen når hun straks kommer fra nattevakt...
Vis vedlegget 1060604 Vis vedlegget 1060605 Vis vedlegget 1060606 Vis vedlegget 1060607
Takk for det. Det er en gjennomgående peis mellom stue og kjøkken. Den er fin, men vi har problemer med røyk som slår inn i huset hvis man åpner ovnsdøren før veden har brent opp. Jeg fikk akkurat lagt ut en ny lufttilførsel, men det hjalp ikke noe særlig.Blir ikke mange timer søvn når en er så aktiv som du er. Nydelig peis du har.
Det ble 3 til henne og 4 til meg…2 til henne og resten til deg?
Takk for det og det meste er vel som det pleierMåtte sjekke inn i tråden her for å se om alt er ok.
Det er det tilsynelatende.
Alt er som det pleier i denne koselige tråden
Trodde jeg hadde ramlet inn i en annen tråd plutseligEr litt usikker ang siste taler, da Tuborgen er byttet ut me et eller annet
Ja jeg så at du ble helt forskrekket, så jeg tenkte at jeg fikk rette opp ugjerningen umiddelbart…Er litt usikker ang siste taler, da Tuborgen er byttet ut me et eller annet
Husk jeg er en tidligere HV-soldat som er trent til å drepe på sekunder med bare hendene…Det skal du ha Dolby.....Integriteten din er upåklagelig.
Du er som en soldat i strid
Mtp. hva som har tilstøtt den stakkars beveren er jeg ikke i tvil.Husk jeg er en tidligere HV-soldat som er trent til å drepe på sekunder med bare hendene…
De fleste HV-soldater er vel bedre til å drikke øl enn å drepe noe som helst, så du trenger nok ikke å svømme så langt…Mtp. hva som har tilstøtt den stakkars beveren er jeg ikke i tvil.
Bare synet av pølsefingrene dine ville fått meg på svøm
Tvilsomt…Drukner vel av skrekk med en gang du nærmer deg uansett
Takk for det! Det var hyggelig med et "hai-fai" besøk og tiden gikk fortStor takk til Dolbytor som stilte opp da min rørforsterker sloknet uten noen forvarsler av noe slag. Han kom innom og målte raskt at sikringen var gåen og som ikke det var nok så fant han en tilnærmet lik sikring liggende hjemme. Jeg kjørte ned og ble invitert inn til hans to flotte rom. En iskald Cola (joda, jeg ble tilbudt Tuborg) ble servert og jeg fikk go-stolen rett foran alteret. Steike for en utsikt!
Her er det kapasiteter jeg bare kan drømme om. Kirkeorgelet til Iver Kleive hadde fundament og nærvær. Og jeg hoppet i stolen når bassen i Beyoncés låt “Partition“ slo inn. Morro!
Igjen takk!
Nyt musikken.
Anlegg? Reiseradio er vel mer betegnende sammenliknet med ditt oppsett.Flott hytte du har på Hovden btw. Jeg får ta en tur innom en gang jeg har bedre tid og når anlegget er opp og går igjen
EndeligGod vinter
Hvis vi er heldige så kommer det ikke vinter på et par måneder enda, så jeg håper vi slipper unna en god stund tilGod vinter
Takk for detHeftig, heftig!
Det var trist å lese i dag tidlig at Kris Kristofferson hadde gått bort. Highwaymen er blant mine absolutte favoritter og de spilles ofte, her fra forrige helg. Nå er det dessverre bare en av dem igjen. Det kan fort bli Highwaymen og Kris på repeat til helgen. RIP Kris...Nå spilles det VIRKELIG fin musikk her altså!
Vis vedlegget 1058688 Vis vedlegget 1058689 Vis vedlegget 1058690 Vis vedlegget 1058691