Takk for detGratulerer med C55!
Av nysgjerrighet siden C12000 er toppmodellen, hører du noe forskjell ved bytte til C55?![]()
Takk for det og ha en strålende helg du ogsåGratulerer Tor og ha en strålende helg
mvh
Ja jeg var der først, men så "kuket" HD selgeren det til og anbefalte chrome! Så var jeg så dum at jeg spurte både fruen og begge hundene i kjent "hi-fi klisje stil" og alle likte chrome best…Tror jeg hadde gått for sort innmat selv om det er litt krom å ta avkrom å sort ser bra ut sammen
![]()
Ville gått for chromeJeg kjøpte et bagasjebrett til HD’en hos HD Oslo/Lazy Boyz for 2-3 år siden, men det har aldri blitt montert. Her om dagen så fant jeg ut at det kanskje var på tide, men det fikk jeg ikke til å passe. Jeg sendte en mail til dem og fikk bekreftet at det ikke passet til min HD og de hadde heller ikke noen andre brett som passet. Så fikk jeg beskjed om at de vanligvis ikke (naturlig nok) tok retur på varer som var så gamle, men de skulle gjøre et unntak og jeg kunne bare sende det tilbake. Helt topp service tenkte jeg, men da følte jeg at jeg fikk kjøpe noe dyrere tilbake. Jeg vurderte tidligere å skifte til LED lys både foran og bak, men det ble ikke noe av. Så fant jeg en helt ny LED baklykt på Finn med et greit prisavslag og kjøpte den, så da får jeg kjøpe ny frontlykt/innmat av Lazy Boyz. Den kommer i to varianter med enten chrome eller sort innmat. Vanligvis så klarer jeg fint å bestemme meg for sånne ting kjapt på egen hånd, men her er jeg i villrede. Selgeren anbefalte den i chrome siden det er mye chrome der fra før, men jeg klarer som sagt ikke helt å få bestemt meg. Legger ved et par bilder av tilsvarende sykler med begge lyktene og satser på å få noen velkvalifiserte meninger her i ekte HFS ånd…![]()
![]()
![]()
Vis vedlegget 1113497 Vis vedlegget 1113499 Vis vedlegget 1113500 Vis vedlegget 1113501 Vis vedlegget 1113502 Vis vedlegget 1113503
De fleste normale mennesker vil vel si at du er verre enn kokko-hunden når du kjører fra Setesdal til Oslo for å høre på et par høyttalere du ikke skal kjøpe, men så er vi her inne heldigvis ikke normalSånn ellers så gleder jeg meg til tirsdag og demo av Klipsch Jubilee selv om jeg ikke forventer all verden av en sånn demo. Så var jeg oppe hos min mor i formiddag og sa at jeg skulle til Oslo for å høre på et par høyttalere til 700K. Hun er (dessverre) aktiv på Finn og selger små-nips til en hundrelapp og to, men det betyr også at hun får med seg det eldstesønnen legger ut for salg så hun vet litt om "stoa" her i kjelleren. Hun ble regelrett litt høylytt og jeg fikk streng beskjed om at jeg var "stein hakkande galen" hvis jeg kom hjem med disse høyttalerne. "Slapp av jeg skal ikke kjøpe dem, jeg skal kun høre på dem" sa jeg, men hun så ikke direkte avslappet ut når jeg dro! Jeg måtte jo fyre opp litt ekstra med et bilde før jeg dro…![]()
![]()
God påske til deg også
Jeg og kompisen min har ca. samme avstand til Oslo, men jeg starter hjemmefra kl. 06.00 og tar en omvei på 12 mil sånn at at vi kan kjøre Evje-Oslo-Evje sammen. Så tar vi et sjøslag på Evje før jeg drar hjem igjen til Bykle dagen derpå. Forhåpentligvis uten et par Jubilee i trunken på hans Tesla, men det ligger forhåpentligvis et par andre ht der på vei tilbake…De fleste normale mennesker vil vel si at du er verre enn kokko-hunden når du kjører fra Setesdal til Oslo for å høre på et par høyttalere du ikke skal kjøpe, men så er vi her inne heldigvis ikke normal![]()
Det vet jeg ikke for jeg har ikke hørt dem enda. Skal inn på tirsdagSkulle kommentere maten, men den så faktisk normal ut i dagMen fra spøk til pølse, hvordan spilte egentlig Jubilee?
Her har jeg ikke følgt med i timenDet vet jeg ikke for jeg har ikke hørt dem enda. Skal inn på tirsdag
Det blir som damene til Lagga, eller andre damer for den slags skyld! Man kan jo tenke på dem selv om man ikke har møtt dem…At du i det hele tatt tenker på det………og attpåtil før du har hørt dem![]()
Mistenker det er billigere å kjøpe jubilee enn å treffe en av disse lagga damene.. så bare ta med henger på tirsdagDet blir som damene til Lagga, eller andre damer for den slags skyld! Man kan jo tenke på dem selv om man ikke har møtt dem…![]()
![]()
Sitter å vurderer ny "gammel" Harley selv. Blir jo nesten gratis i forhold til jubilee..kjør på, få heim!Jeg hadde skikkelige "Jubilee-griller" i går kveld, men de har heldigvis gått over i dag. Måtte det bare vare…![]()
![]()
![]()
Hvilken HD vurderer du?Sitter å vurderer ny "gammel" Harley selv. Blir jo nesten gratis i forhold til jubilee..kjør på, få heim!![]()
Skulle ikke solgt den jeg hadde for å si det sånn. Så blir en tilsvarende i tilfelle.Hvilken HD vurderer du?
Ja jeg liker dem godt og syns det er flotte sykler. Det ble flott vær her i dag også, så nå saler jeg snart opp igjenSkulle ikke solgt den jeg hadde for å si det sånn. Så blir en tilsvarende i tilfelle.