Hei! Jeg har 'plutselig' fått et problem med nettet mitt, men jeg vet egentlig ikke om det er et problem i det hele tatt, eller om jeg har hatt det lenge eller ei. Og det er altså 'Double NAT' som er problemet. Grunnen til at det _kanskje_ er et problem, er at jeg sliter veldig med å få min (gamle) BlueSound Node til å koble seg til NAS-en min. Alt annet kobler seg greit til NAS-en, men der har jeg som regel vært inne og fiklet med CIFS-settings etc og testet meg frem til ting som til slutt har virket. Den muligheten har jeg jo ikke med Noden; det skal gå 'automagisk'. Det kan altså være flere grunner til at Noden ikke vil koble seg opp (CIFS, Double Nat, dårlig nett (den skal jo være ´trådløs´men virker å ha veldig dårlig rekkevidde) ... Noen som har erfart noe i nærheten av dette? Det med ´double nat´har jeg ikke klart å bli kvitt, selv om jeg har lest om diverse metoder og teknikker for å bli kvitt det. Jeg _tror_ det kan henge sammen med min NAS (Synology), men er ikke sikker. Ikke sikkert det er det som er problemet heller. Nett inn er fra Get, og det er en standard router jeg bruker der. Takknemmelig for tips!