Min A1B (S) var ikke veldig varm før ombygging, men innbiller meg at den ble et par tre grader kaldere etter ombygging/service hos RJELKan ikke forstå hvilke forsterkere dere har. De er bare lonka![]()
![Lett smilende ansikt :slight_smile: 🙂](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f642.png)
![Smilefjes med glorie :innocent: 😇](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f607.png)
|
Min A1B (S) var ikke veldig varm før ombygging, men innbiller meg at den ble et par tre grader kaldere etter ombygging/service hos RJELKan ikke forstå hvilke forsterkere dere har. De er bare lonka![]()
Ser helt rått ut, meget bra utført jobb, gleder meg til det blir min turEndelig har jeg TATT meg tid til å oppgradere egne forsterkere. dpA5 MK2 spiller utrulig bra. Jeg er jo i ei "stilling" der jeg har mulighet til å få prøvd mye greier.
Det kommer mye dyrt på reparasjon. Men lyden av A5 er det ikke så mye som matcher. Mulig monoblokkene til Krell, FBT xxx serien er noe i nærheten. Men de måler ikke på langt nær så bra. 0,0006% THD ved 400watt / 8R er jo innafor
Vis vedlegget 803655 Vis vedlegget 803656 Vis vedlegget 803664 Vis vedlegget 803658 Vis vedlegget 803659
...og rød neglelakk til fingre og tærDet synes jeg du skal gjøre. Husk å kjøpe matchende røde, oktogonale solbriller!
De er forskjellig inni, åpnet ett av mine 2 amper og sånn ser den ut :Måtte bare lete litt i arkivet...
Litt dårlige bilder, men håper de duger.
Vis vedlegget 784004 Vis vedlegget 784005 Vis vedlegget 784006 Vis vedlegget 784007 Vis vedlegget 784008
Ta å prøv å snu den komponenten inni boksen og se om de er likere da.De er forskjellig inni, åpnet ett av mine 2 amper og sånn ser den ut :
Blir i morgenTa å prøv å snu den komponenten inni boksen og se om de er likere da.
jGod morgen, jeg har hvert i kontakt med RJ-Elektronikk ang service på min DPA 6.1. Hadde planer om og reise nordover og ta en liten ferie der mens han tok service på den. Men det ser ut til at det ikke blir noen tur nordover. Også har jeg liten lyst på og sende den ( kansje bare jeg som er "litt" pysete ).
Jeg har skjønt at det er RJ som sitter på den høyeste kompetansen når det gjelder rep / modifisering av DP. Og han har sikkert de nødvendige skjemar og div spec for og gjøre disse jobbene.
Men jeg lurer bare, dere som bor her sør bruker dere han konsekvendt eller finnes det allternativer.
Da tenker jeg på Servicekompaniet / Nicotronics. Må bare spørre, del gjerne erfaring. Håper dette ikke er og banne i kirka ( :
Ha en fortsatt fin siste pinsedag.
Frank
Jeg bor i Sandnes og prøvde flere lokale plasser før jeg sendte med postnord til Rjuul. En eventuell neste gang så går den rett til han. Veldig dyktig og grei kar som kan anbefales. Bortkastet for min del og prøve lokaltGod morgen, jeg har hvert i kontakt med RJ-Elektronikk ang service på min DPA 6.1. Hadde planer om og reise nordover og ta en liten ferie der mens han tok service på den. Men det ser ut til at det ikke blir noen tur nordover. Også har jeg liten lyst på og sende den ( kansje bare jeg som er "litt" pysete ).
Jeg har skjønt at det er RJ som sitter på den høyeste kompetansen når det gjelder rep / modifisering av DP. Og han har sikkert de nødvendige skjemar og div spec for og gjøre disse jobbene.
Men jeg lurer bare, dere som bor her sør bruker dere han konsekvendt eller finnes det allternativer.
Da tenker jeg på Servicekompaniet / Nicotronics. Må bare spørre, del gjerne erfaring. Håper dette ikke er og banne i kirka ( :
Frank
Hei, det er ingen som har en »god følelse» når man sender elektronikk med transportør.…. men heldigvis går det som regel bra. Jeg har selv sendt min A1S opp til RJ og det gikk heldigvis braGod morgen, jeg har hvert i kontakt med RJ-Elektronikk ang service på min DPA 6.1. Hadde planer om og reise nordover og ta en liten ferie der mens han tok service på den. Men det ser ut til at det ikke blir noen tur nordover. Også har jeg liten lyst på og sende den ( kansje bare jeg som er "litt" pysete ).
Frank
Var det samme sjåføren som hadde tatt den ene Sonus Faber-en til @Espen L , tro? Ikke bra.Jeg sendte opp min 6.5 fra Tau, utmerket var absolutt alt, men en palle gaffel hadde kjørt et par cm. inn i orginal esken, i front. RJ hadde ingen god følelse da han så hva som kom på døren. Heldigvis var fronten på en ekstremt strøken 6.5 uskadet. Så, ja, det er ikke risikofritt.
Servicekompaniet på Kalbakken i Oslo kan anbefales.God kveld, takk for svar!! Da er det vel bare og stålsette seg og hoppe i det. Pakke godt og krysse fingrene.
Frank