Z
Zomby_Woof
Gjest
Jeg planlegger 'inntil døden skiller oss ad'. Så får vi se litt etterhvert hva de skal drive, og hvordan. Selv om heller ikke Gradientene ligger an til umiddelbar utskifting, for å si det sånn.
Takk det samme. Ga deg akkurat full uttelling som kjøperJepp. Kun det. Mange takk for hyggelig handel.
Kunne ikke komme på noen annen karakter til deg heller.Takk det samme. Ga deg akkurat full uttelling som kjøperJepp. Kun det. Mange takk for hyggelig handel.
Mono- eller brokobling kommer ann på hvilken kabel som brukes
DP skilt kan jeg tenke meg på nybilen når jeg registrerer ut på våren Det finnes en A1 et steinkast unna. Den selges/kjøpes på da'n hvis eieren ikke forlanger for mye for den. Noe mere enn 20-25k kan man ikke forlange for en som ikke er oppgradert. Disse forsterkerne er noe mer ''ryddig'' i lydsignaturen enn eldre Dp modeller. Da spesielt Dp 6,4 P mvh. GuitDa har 6.5'n forlatt redet. Trasige greier, men får se fremover..
(på tur hjem etter overleveringen ble jeg liggende bak en DP registert bil.. ohh the irony!)
Ut på nye jaktmarker og snuse frem en A1s til
mvh Kai
Hei Kai.Da har undertegnede endelig fått internett, og da var det naturlig å fålagt ut en del stuff jeg har fått tilsendt av mine mange hjelpere
Da er;
på plass på dpguiden.no
- brukermanual til C1b
- test av DPR 2.2
- test av A1
- intervju av Leif Erntsen i Folkebladet
Nye bilder i Arkivet kommer nok også snart
Ha en god aften.
mvh Kai
Hei,DPA 6.4 og C1b, hva er en fornuftig pris på det..?
Takker for det!Hei Kai.
Må få sagt at jeg er mektig imponert over arbeidet du har lagt ned i "dp-guiden"!!
Et praktisk og interessant oppslagsverk over Leif Erntsen's glimrende produkter!
Takknemlig hilsen dp-fan
Takker for det!Hei Kai.
Må få sagt at jeg er mektig imponert over arbeidet du har lagt ned i "dp-guiden"!!
Et praktisk og interessant oppslagsverk over Leif Erntsen's glimrende produkter!
Takknemlig hilsen dp-fan
Litt rart å tenke på nå, men med litt kjapp hoderegning kommer jeg fram til at den første utgaven av "DP oversikten" la jeg ut for ca 8-9 år siden. I ettertid har siden blir sider, med eget domene. Merk at jeg aldri har kommet så langt uten bidrag fra flere hyggelige dp entusiaster.
Dp har stabil "fanbase" som vet hva dp står for, og det en av mange grunner til at det er svært synd at det ble nettopp EC som fikk lov å "styre skuta videre". Det EC har gjort(MERK: IKKE gjort) med dp merket er ********************** (jeg er nordlenning, så velger å selvsensurere for å ikke såre sarte sjeler..)
Igjen, takk til alle som har bidratt.
mvh Kai
-Enig! Vokser ikke på trær dessverre. Selv måtte jeg trøste meg med Pass Labs forsyning til min A1b, men det funker braDu vil nok ha større hell med deg om du sikter deg inn på en c1b istede for en c1s, for dem er det svært få av, og dermed en helt annen bruktpris enn hva du kan få en c1b for.
Du skal jo ha "rom" for så dype frekvenser også..de laveste der kan bare "fornemmes"Jeg er avhengig av en forforsterker med tonekontroller , noen som har noen gode anbefalinger ? Høyttalerne mine går helt ned til 16 hz. Betyr det da at høyttalerne ikke kan prestere det de egentlig skal ?
ja det var det å låne ^^ hvem gidder detDu skal jo ha "rom" for så dype frekvenser også..de laveste der kan bare "fornemmes"Jeg er avhengig av en forforsterker med tonekontroller , noen som har noen gode anbefalinger ? Høyttalerne mine går helt ned til 16 hz. Betyr det da at høyttalerne ikke kan prestere det de egentlig skal ?
Jeg har høytt.; Totem Acoustic Wind Design, 24-21000 Hz (-in room)
Er generellt meget fornøyd -det funker! (-savner heller ingen tonekontroller.)
Det kan bli litt "liv i huset" ved lave frekvenser/på enkelte innspillinger, men sånn hadde det blitt ved live spilling her også hehe.
Lavfrekvente begrensninger står ihvertfall ikke på høyttalere hos deg
Muligens akustisk trøbbel..kanskje du kan låne, teste ut noe?
Gratulerer med fornuftig kjøpTakk for svar! Venter spent på denne da jeg aldri har hatt noe fra DP tidligere