Motorhome
Hi-Fi freak
Har sendt for 2 DP krus. Kommer sikkert en gang på nyåret
Du kan så si....Beundringsverdig at du ordner alt dette.
Dette gikk fint før, men nå går det dårlig som privat kunde, kun bedriftDen kan du sende på halv- eller kvartpall med spedisjonsfirma. Bygge trekasse rundt og stroppe den til pallen, så tåler den juling.
Johan-Kr
Sjekk billigpakke.noDette gikk fint før, men nå går det dårlig som privat kunde, kun bedrift
Sjekket opp, ja TNT kunne sende for 4200kr.Sjekk billigpakke.no
Brukte det da jeg sendte en A1b en gang i verden. Tror det ble TNT den gangen.
Au! Det er jo passe håpløst.Sjekket opp, ja TNT kunne sende for 4200kr.
Nå forstod jeg det ikke slik at jeg skulle sjekke dette, da jeg ikke har kompetanse på området. Er også nyoperert så får ikke sjekket noe som helst for øyeblikket heller ikke levert på service. Først nå jeg hører om at du kan bestille frakt for meg og vil tippe det da blir 1500-200kr pr vei.Har du sjekka sikringer som jeg ba deg om?
Nu har jeg bedriftsavtale med Postnord og bestiller jeg henting så blir det ikke 4200,-
Sendte et par Krell monoblokker til Kristiansand nu nettopp, det kom på 1500,-
En A5 på halvpalle med trekasse rundt til Oslo kom på 1200,-
Men bevares, har altfor mye å gjøre fra før så skal ikke tigge til meg service......
Lever den inn på on/ off så kan jeg bistå hvis det trengs.
Selv om jeg ikke har jobba med en 6000H før, så har disse ampene slektskap i aller høyeste grad, så jeg tipper jeg kan bistå.
Tusen takk! Jeg skal sjekke opp i det så fort jeg har annledningDet ble ikke oppfattet som det.
Jeg hadde bare litt dårlig samvittighet for det korte svaret mitt på mail.
Når det var kraftig during i høytaler før det ble stilt tyder på at det har gått mye strøm.
Og da er det meget sannsynlig at sikring til slutt gikk.
Og symptomet du har nu med svak lyd i diskanten er ganske klassisk på alle DP forsterkere når rail-sikring har gått.
Dette er ei helt vanlig treg glass sikring på 5A eller 10A. I ditt tilfelle ville jeg tru den er 10A.
Men det kan selvfølgelig være noe galt i utgang / strømforsyning og at ny sikring vil ryke på nytt.
Ønsker deg god bedring med helsa...
ser strøkent ut godt jobbetHar bygd om en C1s nu og da de to siste måneder. Nu er den ferdig....
Hva synes menigheten?
Er det å tukle med skaperverket?
Eller er det innafor?