Hva mener du med "plastikk" gjengivelse?Er traua basert på en "plastik" gjenngivelse av noe slag?
nei det er en ny design av en meget kompetent kar her på østlandetSpennende prosjekt du har på gang
Er traua basert på en "plastik" gjenngivelse av noe slag?
Var det den "messa" for analogfriker?va´kke mye gladpack i Baarlo /ETF i alle fall
nei?Har du besøk?
gi meg en god grunn.....Hvor spiller du ikke på icepower og DSP som mange andre i norge
Ja tænkt hvor meget der er blivet ødelagt med smalle ht domer streaming som Jean hiraga skrev det gik galt da pentoden blev opfundetIcepower er forøvrig Dansk, så dere har skylden for masse drittlyd
det er forresten Groundsound og Lyngdorf og.....
Det er for de få som følger med i verdenstreaming, hvem er det?
har bestilt transparente o-ringer for dc wire og legger den på undersiden av armrøret......men lyden er fanfuckingtasticswinger din arm ser cool ud på din Melco
hahahar bestilt transparente o-ringer for dc wire og legger den på undersiden av armrøret......men lyden er fanfuckingtastic
Jeg ved det alt andet er ligegyldigt man skal høre før man tror det specielt sporing kontrol og størrelseden armen er verdt hver krone...stålkontroll og superoppløst.......DaVa tracker vanvittig bra
Der er det faktisk mulighet for at jeg kan være enig.... Det nærmeste en kan komme virkeligheten er nok master på tape... Men det er før begynner å ødelegge det med div etterbehandling og vinyl.... Og skal det da i tillegg skal gjennom rør og div passive filter så vil jeg foretrekke digitalisertdu skulle hørt forskjellen på worldclass streaming og Studer A80 på hovedsystemet på ETF i Baarlo!
nogle gange skal man bare stole på sine øre og ikke tænke så meget derfor er der folk der spiller på Analogt udstyr og rørDer er det faktisk mulighet for at jeg kan være enig.... Det nærmeste en kan komme virkeligheten er nok master på tape... Men det er før begynner å ødelegge det med div etterbehandling og vinyl.... Og skal det da i tillegg skal gjennom rør og div passive filter så vil jeg foretrekke digitalisert