LMC
Æresmedlem
nei, men mange andre radialhorn og pga forholdet mellom bredde og høyde har de fleste en resonnans du ikke kan bli kvitt, dessuten lager de "finnene" masse turbulens som focker opp hfhar du hørt dette horn Vis vedlegget 869804
nei, men mange andre radialhorn og pga forholdet mellom bredde og høyde har de fleste en resonnans du ikke kan bli kvitt, dessuten lager de "finnene" masse turbulens som focker opp hfhar du hørt dette horn Vis vedlegget 869804
Du har ret ved det godt men de lyder bare bedre syntes jeg mere tilbagelænet med bedre dybde perpektiv hvor med de runde horn for man lyden smidt ud i ansigtet derfor skal man have flere hornnei, men mange andre radialhorn og pga forholdet mellom bredde og høyde har de fleste en resonnans du ikke kan bli kvitt, dessuten lager de "finnene" masse turbulens som focker opp hf
Og begrensninger. Bla. finansielle, bolimæssige osv…Ja, i det store å hele, er det fryktelig mange kompromisser i denne hobbyen. Her må man velge med omhu, og i forhold til sine forutsetninger.
ja, så for meg er trau et godt kompromiss.....litt mere laidback, ingen sweetspot og en deling og driver mindreDu har ret ved det godt men de lyder bare bedre syntes jeg mere tilbagelænet med bedre dybde perpektiv hvor med de runde horn for man lyden smidt ud i ansigtet derfor skal man have flere horn
Tenåringsdatteren min spurte hvorfor jeg MÅ være så nørdete. Jeg skal vise henne bilde av den der. Har sjeldent sett noe så rått LMC.
Ikke om så lenge skal han utsettes for AE TD15M og Precision Devises i bass og nedre mellomtone tjeneste. Blir spennende å høre dommenhaha ja det tror jeg mere på du skulle overveje at skifte de jbl til AE men tror det ikke før man høre det
Stemmer bliver meget glattere
horn og alt rundt er designet for JBL 2220 B så de blirhaha ja det tror jeg mere på du skulle overveje at skifte de jbl til AE men tror det ikke før man høre det
Stemmer bliver meget glattere
Fordi jeg liker hans OPT ogHvorfor ikke Monolith