pellesmil
Hi-Fi freak
Dont quit your dayjob sa de til meg når jeg prøvde meg som 3d tegner
det viktigste er brainstorming mente jeg
Fik ven til å hente dem. Gav 3150 kr. for 2. Annoncen er der endnu så han har vel flere.interessant...jeg fikk tilbud på custom amper fra ham..hva måtte du betale?
hadde han flere?
mvh
Leif
Tror du ikke de kan være fake?kjøpte nettopp 6 par av disse:
2 x ELNA for Audio 10000uF 100V Electrolytic Capacitor | eBay
mvh
Leif
nei ikke med den feedbackenTror du ikke de kan være fake?kjøpte nettopp 6 par av disse:
2 x ELNA for Audio 10000uF 100V Electrolytic Capacitor | eBay
mvh
Leif
feil !Trafoens udstråling går ret i printet.
Har læst det er tallerkenformet som 2 dybe tallerkener vendt 180 grader i forhold til hverandre.feil !Trafoens udstråling går ret i printet.
en toroids strålingsfelt går som et spyd gjennom "smultringhullet"
dessuten hadde det vært lett å sette opp en skillevegg over trafo
flott kabinett-forslag
takk
mvh
Leif
Nope hørte digitalt system og 2 uger efter var klubbens eget anlæg flere klasser bedre. Dette i samme lokale.POWERSLOBS? er det aktive SLOBS? Jeg aner en ny trend på HFS fremover, aktive bass systemer med aktiv EQ eller DSP? Jeg har gått over til EQ og syns det funker best. Du har jo suksess med Rod Elliot EQn Leif. Mange har måttet bite i gresset her og anerkjente konstruktører som Bert Doppelberg, Bastanis, Steinway Lyngdorf, Gradient, Lotus Granada med Feastrex (og ikke minst Grelv he he) har ingen betenkligheter med digital DSP på bassen og til og med mellomtone/diskant. Lotus Granada kjører DSP på Feastrex!!!!!!!!! Nå får jeg nok pepper: I 2013 STÅR DIGITALE FORDOMMER FOR FALL
Det er ik bare watt som tæller.Det er mulig det kan fungere bra, 100W bør holde når jeg erfarer hva BD30 gjør. Modulene jeg har bestillt har integrert kond.bank også.
-m
Denne?Pakke underveis fra Down Under til meg også. 2x HPA-NXV101 Signature
-m
watt the fuck?Det er ik bare watt som tæller.Det er mulig det kan fungere bra, 100W bør holde når jeg erfarer hva BD30 gjør. Modulene jeg har bestillt har integrert kond.bank også.
-m
SexyDenne? Vis vedlegget 196291Pakke underveis fra Down Under til meg også. 2x HPA-NXV101 Signature
-m
watt the fuck?Det er ik bare watt som tæller.Det er mulig det kan fungere bra, 100W bør holde når jeg erfarer hva BD30 gjør. Modulene jeg har bestillt har integrert kond.bank også.
-m
Ja men min skal trække hele højttaleren. I klubben har vi den ældre model NXV 500. Den har mere modkobling. Har fælles forsyning for ind og ud og fælles for de 2 kanaler. 8 stk. 33.000 uf og 4 stk. 2000 uf. 2KW 60 Vac DCA indstøbte trafoer. Den har mere " trøkk" end mine NXV 500 R 2. Jeg bygger nu R 2 med større forsyning, extra sæt mosfet så der er 5 sæt. Indgangstrinnet får Voltage One regulering. Den er meget dyr synes jeg og jeg skifter nogle underlødige komponenter. Hitano 22 uf. elektrolytter bliver skiftet til Silmic II og 2 keramiske 220 nf. bliver skiftet til Mundorf ZN. Mine andre Holton monoblokke spiller nu temmeligt suverænt synes jeg men skal lige have det sidste med.Drossel
kjører du eget psu for drivertrinnet?
mvh
Leif
Fik svar fra Anthony . Voltage One kan max reguleres til 85 V og det med min 95 V max 97 V in.Drossel
kjører du eget psu for drivertrinnet?
mvh
Leif
Du har ikke bruk for regulering til dit bruk. Desuden spiller den fint uten.jeg vet
den duger ikke
får bare mekke en selv
kommer til å bestille 800 og psu three ila noen dager
mvh
Leif
trafoer og lytter er bestilt... 2KVA og 6x10KµF per kanal
håper det holder...
mvh
Leif