|
Fredagshumor?? Med 272 tallknullere må jo bedriftslegen være proktolog...272 plasser!
her er heldigvis fredagshumoren relativt mye friskere
det der holder ikke som mandagshumor engang
mvh
Leif
Vi er egentlig ganske stille og beskjedne, vi. Står mest for oss selv og stirrer i bakken!Særpinger har vel det som skal til?
mvh
Leif
Forsinkelsesskapende holdning, det der...finn frem 1400 istedet for å drodle i min tråd!![]()
Så det lyder bra?... etter masse kødding med dsp, mekking av nye kabler mm, driver nå doble crown basstårna digitalt lavpasset og eq´et fra LR24db@80hz
til tross for enkelte innslag av krokodilleklemmer og sprengtråd gruser det Trio så ettertrykkelig! på ALLE punkter
men føler at dsp holder igjen litt på den ultimate uforløste dynamikken og det gjenstår fortsatt noe å ønske seg under 80
dette er tross alt et billig verktøy ....
Kremt... host.....hark...La oss håpe det. Du vet hva jeg mener om slikt.
Det jeg kan se ut av den siste målingen er det bra med pulver under 80. Hva er det med dere bass-narkomane"tipper en dsp under 70 gjør mere nytte enn skade"
Kremt... host.....hark...La oss håpe det. Du vet hva jeg mener om slikt.
Ta det helt med ro, burde kanskje slengt på et Wink. Har forresten hørt bassene til Leif så jeg er ikke bekymret for "fleskebassen " minSnakk for deg selv. Det skal gjerne være litt kvalitet i bunn også. Er aldeles ikke bassnarkoman, ikke Leif heller - men det er snakk om å ha full range ved et realistisk lydtrykk, uten komprimering. Ikke mengder med fleskebass. Det Leif beskriver at han opplever med miniDSP er ikke uvanlig, har selv hørt tre high-end anlegg hvor lignende kunne observeres. Det er normalt ikke så enkelt at det bare er å henge på litt korrigering her og litt DSP der så er vi i mål. Men det hadde vært deilig..