Samma det, bare den er grise dyrbtw pickup forslag mottas med takk
R er vel egentlig en 3009 serie 2 aka non-improved. Har hatt en slik liggende en 10-års tid uten å ha prøvd den.R virker mere interessant.......er jo bare å teste på DDX-1500....der har jeg ledig plass
dessuten er det morsommere med ulike armer, enn mange like
Slapp av. Ingen dissing her. Syntes derimot at det var interessant at du, som har erfaring med mye stæsj, vil prøve ut denne. Har en 301 som jeg tenkte jeg muligens skulle prøve SME armen på, men har aldri kommet så langt.er du ute etter å fortelle meg noe eller bare disse?
R har rustfritt stål armrør
min har nytt bronselager
-R är inte en serie II/non improved.R er vel egentlig en 3009 serie 2 aka non-improved. Har hatt en slik liggende en 10-års tid uten å ha prøvd den. Vis vedlegget 1096238
Det er vel R serien som er improved. Den såkalte improved armen var en simplere arm enn den originale. Lansert på en tid da alt skulle være så lett som mulig og med høy compliance på nåla. Kjøpte en slik ny for rundt 45 år siden og brukte den bl.a. med en Shure pu. Da MCene ble vanlige kvitta jeg meg raskt med SME armen.-R är inte en serie II/non improved.
3012 series I hade stålrör.Det er vel R serien som er improved. Den såkalte improved armen var en simplere arm enn den originale. Lansert på en tid da alt skulle være så lett som mulig og med høy compliance på nåla. Kjøpte en slik ny for rundt 45 år siden og brukte den bl.a. med en Shure pu. Da MCene ble vanlige kvitta jeg meg raskt med SME armen.
Det står litt i innledningen til bruksanvisningen om hvilke endringer som er gjort.3012 series I hade stålrör.
3012 series II hade aluminiumsrör.
3012-R har stålrör, annan effektiv massa och längd med lateral balansering och är väl grundläggande en series I med förbättringar och blev procucerad för den japanska marknaden från 1981 om jag förstått allt korrekt.
Hvad i alverden betyder disse?Slapp av. Ingen dissing her. Syntes derimot at det var interessant at du, som har erfaring med mye stæsj, vil prøve ut denne. Har en 301 som jeg tenkte jeg muligens skulle prøve SME armen på, men har aldri kommet så langt.
Godt norsk for disrespectHvad i alverden betyder disse?