Der er vi 100% enige, jeg er så heldig å ha en i 63 split i garagen!Finere bakdel en denne er vanskelig å finne.
Den blå Alfaen var fin. Jeg viste ikke hva det var, men det er en TZ2, ikke sant?Noen av mine drømmebiler i uoppnåelig kategorien.
TakkHerlig samling av biler! Niiiiiice. Aner jeg enen liten Italiofil..? Hehe.
Gikk en 85 gtv på noen få timer sist helg. 75k.! Så Decent ut.
Hadde jeg ikke kjøpt 911 i fjor.. Argh!
Arild.
Takk, det kommer segHerlig samling Mekanic, virkelig imponernde!
Mvh.
SAL
Weber-oppsettet står på arbeidsbenken min ennå.........Takk, det kommer segHerlig samling Mekanic, virkelig imponernde!
Mvh.
SAL
Har tom skaffet en 100% original Rekord D Coupe med komplett service historikk og en registrert eier, du ser den i gull bak gt'n på ene bildet.
Om du ønsker deg en i samlinga (fin kontrast til ttv8 monsteret) kan jeg ta noen stående 48 Weber Ida som delbetaling...
Det dukker helt klart opp bedre kupp i Norge enn mobile.de. Har sett det spriker fælt på prissetting på både porsche og alfa.TakkHerlig samling av biler! Niiiiiice. Aner jeg enen liten Italiofil..? Hehe.
Gikk en 85 gtv på noen få timer sist helg. 75k.! Så Decent ut.
Hadde jeg ikke kjøpt 911 i fjor.. Argh!
Arild.
Så den røde til 75k, begynner å bli bra priser på disse i god stand, flere gtv6 som har blitt solgt for rundt 130k.
911 er da ikke dumt det, er selv spesielt svak for swb bilene.
Er nokk litt italofil, har og har hatt flere mc fra støvlelandet også.
Men jeg er også veeldig glad i american muscle, moro med kontrasten fra små hissige og kjøreglade italienere til store brutale amerikanere.
Tuono har gått under 20k. Vært i regn No sånt som 10ggr på like mange år. Herlig leke.Tøff Aprilia Tuono, jeg solgte min Mille R sist sommer men har fortsatt Aprilias råtass motard: sxv550.
Jeg var faktisk på Aprilia fabrikken (samt moto guzzi) i 04 eller 05 å så fex montering og testing av Tuono der.
Det å kunne gjøre flere ting på en gang kalles vel for "multitasking". Jeg skjønner heller ikke hvordan enkelte klarer å utføre tilsynelatende uoppnåelige arbeidsoppgaver i raskt tempo, og i tillegg få det til å se sykt enkelt ut. 3 ting som går helet greit å gjøre samtidig , er å kjøre heis, tygge tyggegummi og nynne på en favorittmelodi.Tuono har gått under 20k. Vært i regn No sånt som 10ggr på like mange år. Herlig leke.Tøff Aprilia Tuono, jeg solgte min Mille R sist sommer men har fortsatt Aprilias råtass motard: sxv550.
Jeg var faktisk på Aprilia fabrikken (samt moto guzzi) i 04 eller 05 å så fex montering og testing av Tuono der.
Men åssen F klarer du å kombinere hifi, mc og bil. ? Folk flest klarer knapt å gjøre 1 ting ordentlig jo.
Slike som deg, Ob og sal (blant annet) får meg til å føle meg som en latmark..
Et ekstra grisete bilde av min drøm da jeg jobbet for pengene og med merket. :
Vis vedlegget 362584
A
Nei Pinky, har lest litt om den og den er faktisk "noe mer" enn som så.Spirre, den Fiaten er kun en stylet MX-5. Ikke noe å trakte etter, m.a.o
Lykke til med å ta løs på grusen uten at gartneren blir forbanna!Maserati MC12. Er vel egentlig en Ferrari Enzo i Maserati-styling
Vis vedlegget 362887
Husker du forrige Japansk-Italiensk samarbeid, Alfa Romeo Arna? Man misforsto litt og tok det dårligste italienske, motor, drivverk og elektronikk og koblet det sammen med det dårligste japanske, karosseri og chassis.Nei Pinky, har lest litt om den og den er faktisk "noe mer" enn som så.Spirre, den Fiaten er kun en stylet MX-5. Ikke noe å trakte etter, m.a.o
Husker du forrige Japansk-Italiensk samarbeid, Alfa Romeo Arna? Man misforsto litt og tok det dårligste italienske, motor, drivverk og elektronikk og koblet det sammen med det dårligste japanske, karosseri og chassis.Nei Pinky, har lest litt om den og den er faktisk "noe mer" enn som så.Spirre, den Fiaten er kun en stylet MX-5. Ikke noe å trakte etter, m.a.o
Vis vedlegget 362901
Derfor min skepsis.[/QUOTE
Ikke ofte en bil mangler alt, men denne stiller helt klart i den klassen. Selv fargen er stygg