Pink_Panther
Æresmedlem
- Ble medlem
- 23.03.2006
- Antall liker
- 10.499
^EV3
Det måtte komme. Ellers finnes det en mopedbil som er av sportsbiltypen som importeres av et firma i Sunnhordland. Der har de så mange bompenger og ferjer å betale at det lønner seg å ha noe slikt i garasjen. Husker første gang vi så en i Roma, "that's my new favorite" sa den da svært unge baluba jr.
Gale, gale mann.Vedkjøkkensjappa vis a vis T-banen står det en gul Plymouth Prowler til daglig. Sexy!Da jeg gikk fra ensjø tbane til kontoret i går passerte jeg først en Giulia, så en Citröen traction avant, deretter en M2 og så en Carrera 2. Det var en strekning på 3-400m.
Ja, sort er en kjedelig farge.Tullsnakk! Når du ser den på gata så skjønner du hva jeg mener. Et kjærkomment innslag blant alle DØDSTRISTE sorte Audi, Benz'er og stygge SUV'er av ymse fabrikat.
Bahhh. Prowler er hot-rodens versjon av Spaghetti ala Capri.Tullsnakk! Når du ser den på gata så skjønner du hva jeg mener. Et kjærkomment innslag blant alle DØDSTRISTE sorte Audi, Benz'er og stygge SUV'er av ymse fabrikat.
Det er DU som utviser manglende smak og sans med det utsagnet der! DU!!!
Audier trenger ikke å være sorte og triste.....Tullsnakk! Når du ser den på gata så skjønner du hva jeg mener. Et kjærkomment innslag blant alle DØDSTRISTE sorte Audi, Benz'er og stygge SUV'er av ymse fabrikat.
Syns ikke den var fin i det hele tatt, firedørs er ikke min greie. i tillegg forskjellige felger /kapsler foran og bak
Syns ikke den var fin i det hele tatt, firedørs er ikke min greie. i tillegg forskjellige felger /kapsler foran og bak
Du glemte den ene pene Audien...her er vi uenigeAudi er trist okkesom, BMW også. Enten de er mørke, helt sorte eller enda tristere - sølv.
Vis vedlegget 408064
ville bare vise at det finnes gull blandt gråsteinDu glemte den ene pene Audien...her er vi uenigeAudi er trist okkesom, BMW også. Enten de er mørke, helt sorte eller enda tristere - sølv.
Vis vedlegget 408064
Den ble ikke så pen som Fiat Dino, ikke engang så pen som manta a men den er pen for en Audi
Vis vedlegget 408067
Vis vedlegget 408068
Vis vedlegget 408069
Slik har det alltid vært og slik vil det forbli. Heldigvis kanskje?Pokker og. Hvordan skal man klare å kjøpe seg kred som bileier når dere aldri blir enige om hva som er kult?
Ford Junior. Hva slags motor er det i denne? Tøff sak.Rat Rod kan være råtøft, en kjenning var på besøk med sin for en mnd siden, 34 Ford.
Får ikke til å se bildet ditt madman..?
Vis vedlegget 408200
Dette likner mer på et åkerredskap enn en bil; Gråtass for lattedrikkende bønder…Rat Rod kan være råtøft, en kjenning var på besøk med sin for en mnd siden, 34 Ford.
Vis vedlegget 408200
Vis vedlegget 408201
Vis vedlegget 408204
Britisk Ford, model YFord Junior. Hva slags motor er det i denne? Tøff sak.Rat Rod kan være råtøft, en kjenning var på besøk med sin for en mnd siden, 34 Ford.
Vis vedlegget 408200
Mmm, Roveråtter.. Syns jeg dro kjensel på toppdekselet men var ikke sikker.Britisk Ford, model Y
Sitter i en Rover 3.5V8 aka Buick 215 nailhead.
Rodden er knøttliten, rask og mye bedre å kjøre enn det ser ut til.
Bygd på 3mnd!! i 2015 og godkjent hos BT.
Eier og bygger (finansrådgiver godt opp i 50åra) har flere rodder fra både 20 og 40 tallet.
Bønder drikker vel ikke Latte, det er liksom bønder i byn og andre byfiser det.Dette likner mer på et åkerredskap enn en bil; Gråtass for lattedrikkende bønder…Rat Rod kan være råtøft, en kjenning var på besøk med sin for en mnd siden, 34 Ford.
Vis vedlegget 408200
Vis vedlegget 408201
Vis vedlegget 408204
Alle liker ikke alt, men tidligere utsagn i tråden om at BMW er triste biler er jeg ikke enig i. Om du kjører en runde i 507 (det første bildet) eller M4 (det siste) eller en hvilken som helst modell i mellom dem kjenner man det samme. Kjøreglede og slektskap, og det er ikke mye trist i mi bok^^
Den eldste BMW (første bildet) var den mest stilige. De har tapt seg - gitt bildekronologien.
507 (og 503) er jo designet av Albrecht Graf von Goertz, og tilhører de store ikonene i bilindustrien. Goertz jobbet såvidt jeg vet også i teamene bak 911 og 250 GTO, og er utover 507 mest kjent for å være pappa til Fairlady Z.Alle liker ikke alt, men tidligere utsagn i tråden om at BMW er triste biler er jeg ikke enig i. Om du kjører en runde i 507 (det første bildet) eller M4 (det siste) eller en hvilken som helst modell i mellom dem kjenner man det samme. Kjøreglede og slektskap, og det er ikke mye trist i mi bok^^
Den eldste BMW (første bildet) var den mest stilige. De har tapt seg - gitt bildekronologien.