Kjørte "sammen med" en slik en på Autobahn i Tyskland. Han dro forbi meg og jeg la meg etter. Han kjørte fra meg men ble selvsagt heftet av trafikk som ydmykt la seg inn til høyre når de så den sinte grillen i speilet, og da hadde jeg tatt ham igjen. Og så dro han fra igjen og det samme gjenntok seg mil etter mil. Han var en perfekt "døråpner". Selv de arrigste ex-DDR folk og polakker i småbiler flyttet seg når de så treforken i speilet. Indianerpryden på Skodaen hadde ikke samme virkning! Men vi holdt samme snittfart over en 10-15 mil, selv om han slo meg på aks. og toppfart. Det var gyselig artig!Masse go-carter, banebiler, mutanter og konseptkjøretøy.
Tilbake til den virkelige verden.
Det er denne jeg vil ha.
Vis vedlegget 409111
Med litt modifisering... og tilvalg, og når den kommer med en elektromotor og ikke dampmaskin eller diesel etc.
Har Merce-logo på ja.....
Den var søt. Hva er det for noe? Mercedes?
Burde vært i svart og hvit, da hadde den vært en perfekt Cruella De Vil bil!
Helt enig, prøv å kjøre noe sånt. I tillegg ser hele bilen ut som om den er i ferd med å tippe bakover.Den akselavstanden er bare til å spy av! Vi skal prise oss lykkelige over at konsepter forblir konsepter.Burde vært i svart og hvit, da hadde den vært en perfekt Cruella De Vil bil!
Hadde alle biler vært laget slik ville vi hatt mye bedre veier! Og fartsdumper ville ikke engeng ha vært et mareritt i bilprodusenteres værste fylleangst!Helt enig, prøv å kjøre noe sånt. I tillegg ser hele bilen ut som om den er i ferd med å tippe bakover.Den akselavstanden er bare til å spy av! Vi skal prise oss lykkelige over at konsepter forblir konsepter.Burde vært i svart og hvit, da hadde den vært en perfekt Cruella De Vil bil!