JENO
Hi-Fi freak
Forresten er det bensinvarianten som er skikkelig tørst. Det er vel disse det ruller flest av over dammen, kjørt av hockey-moms.
Dette er bare vakrest i verden.Mercedes har lykkes godt med linjeføringen i flere av sine modeller:
.....
Jeg lurer på hvem som skal kjøpe Volvo når denne tyskeren med største batteri i fully charged utgave koster 50 000 kroner mer. Vil tro den kommer til å stjele MB og Jaguar kunder også.Ikke drømmebil, kanskje, men denne er da ikke så ille:
Vis vedlegget 726826
Skal man først ha en elbil...
Jeg synes BMW også har vært heldige med sine design. Noen liker ikke den nye fronten, men man venner seg til den - "it grows on you".
Jeg lurer på hvem som skal kjøpe Volvo når denne tyskeren med største batteri i fully charged utgave koster 50 000 kroner mer. Vil tro den kommer til å stjele MB og Jaguar kunder også.
Slett ikke verst nei. Det samme kan man desverre ikke si om SUV'en fra BMW som kommer mot slutten av året.Ikke drømmebil, kanskje, men denne er da ikke så ille:
".
Var blant dem som syntes de store lungene på BMW så veldig rare ut da de kom. Nå ser de små grillene på de eldre modellene nærmest komiske ut...Ikke drømmebil, kanskje, men denne er da ikke så ille:
Vis vedlegget 726823
Vis vedlegget 726826
Jeg synes BMW også har vært heldige med sine design. Noen liker ikke den nye fronten, men man venner seg til den - "it grows on you".
1. generasjon Mazda MX-5/Miata, om jeg skulle hatt noe betalbart som bare virket til å kjøre koseturer med. Men jeg sykler heller en kosetur. Kan ta en øl på turen også da.Jeg tror heller jeg ville ha en bil som var driftsikker og hadde gode kjøreegenskaper slik at jeg greide å håndtere den. En BMW M3 tror jeg hadde passet meg fint. God motor, topp kjøreegenskaper og driftsikker.
Det har vel med merkevare å gjøre. Jeg tror det ville sitte veldig langt inne å få BMW til å fjerne "nyregrillen".Sånn litt på siden: Kombinasjonen elbil og faux svært luftinntak til en radiator som ikke eksisterer er elendig design.
Ikke drømmebil, kanskje, men denne er da ikke så ille:
Vis vedlegget 726823
Vis vedlegget 726826
Jeg kanskje?Jeg lurer på hvem som skal kjøpe Volvo når denne tyskeren med største batteri i fully charged utgave koster 50 000 kroner mer. Vil tro den kommer til å stjele MB og Jaguar kunder også.
Tenker på C40 ja, kortere rekkevidde og generelt dårligere spesifikasjoner men med høyere startpris.Jeg kanskje?
Jeg er ikke alltid like imponert over BMW.
Når du sier Volvo, tenker du på C40?
Det er jo en litt annen bil da?
Ser poenget ditt.Tenker på C40 ja, kortere rekkevidde og generelt dårligere spesifikasjoner men med høyere startpris.
Chapron, nå snakker vi. Er det bilen til Guy Krogh?Jeg synrs disse er ganske fine. Vis vedlegget 727020
Kunne godt tenke meg en slik men har blitt veldig dyre, knall tøff doningEndeløse folketomme grusveier og denne:
Vis vedlegget 727028
https://mst-cars.com/mk1-fast-road-track/ P.s. Hadde mye moro med en 1100 med 1300 kasse og 1600 s motor fra en MKII, men det er 35 år siden.
Koster jo ikke mere enn en vanlig Tesla, og de har jo alle for tiden.Kunne godt tenke meg en slik men har blitt veldig dyre, knall tøff doning
mvh