Dette var for meg ny (el)bil, som var flere av i Monaco, artig konsept med klassisk karosseri kombinert med elbil
Vedlegg
-
229.5 KB Visninger: 41
Om man finner woodies interessante skapninger anbefaler jeg denne.
Lettlest men likevel masse fakta kombinert med bra bilder
Vis vedlegget 949537
DB5 hadde som kjent en rekkesekser under panseret, men i 1964 ble det laget ett enkelt eksemplar med V8-motor.Vis vedlegget 948247
Vis vedlegget 948248
Hær er min drømmebil ut fra de engelske muskel-klassikerne. Aston Martin DBS V8, med V8 fra mellom 1969-1971 er med denne fronten. Tidløst karosseri design slike jeg liker det med langt panser. Vil idag koste på mellom 1,5 - 2 millioner med dagens pris brukt. Ellers er det amerikanske biler jeg liker og styrer med. Gammelt og nyere.
Jeg kjenner bil og eier godt. Kotten Tallgren er verdens triveligste kar og hard core dragracer.finnene er kompromissløse.
Kjenner han ikke, men herlig humor. Biler og eiere med karakter er gøy, det henger stort sett sammen. Nesten fristet til å tenke at dragrace er i en særklasse når det kommer til personligheterJeg kjenner bil og eier godt. Kotten Tallgren er verdens triveligste kar og hard core dragracer.
-BB-
Vis vedlegget 948247
Vis vedlegget 948248
Hær er min drømmebil ut fra de engelske muskel-klassikerne. Aston Martin DBS V8, med V8 fra mellom 1969-1971 er med denne fronten. Tidløst karosseri design slike jeg liker det med langt panser. Vil idag koste på mellom 1,5 - 2 millioner med dagens pris brukt. Ellers er det amerikanske biler jeg liker og styrer med. Gammelt og nyere.
Bayerholder i carbon gjør susen.....Faktisk, for noen år tilbake da jeg drev med design så konstruerte jeg en sjefsrullator, nettopp med carbon, alu og titandeler! Fallt noe dyr å produsere men kanskje.... hififolk "vøl jo itte pæng" til tider
Jeg trodde aldri du skulle spørre....Bytte i Guzzi...?
Husker ennå en gang det kom en blå Falcon med rette stuket i Oslo. Hørte lyden av en hissig smallblock komme et par kvartaler oppe i gaten. Det må være 25 år siden, men det gjorde inntrykk.
Alltid likt slike compact muscle cars type Falcon, Nova etc.
Denne kunne jeg godt eid Lagom tøff!
Vis vedlegget 953377
Og vi hifi folkene blir jo bare eldre og eldre, gråere og gråere i luggen.Faktisk, for noen år tilbake da jeg drev med design så konstruerte jeg en sjefsrullator, nettopp med carbon, alu og titandeler! Fallt noe dyr å produsere men kanskje.... hififolk "vøl jo itte pæng" til tider
Her må eg berre spørja, kva er skilnaden på Falcon og Mustang frå same tid?Alltid likt slike compact muscle cars type Falcon, Nova
Kul inni ôg:Har alltid hatt sansen for 80’s Renault Alpine Vis vedlegget 964315 Vis vedlegget 964316